نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

نسخه آخرالزمانی جی ام سی هامر برقی معرفی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
نسخه آخرالزمانی جی ام سی هامر برقی معرفی شد

آخرین خودرو/ در کنار ریوین R1T، جی ام سی هامر برقی جنرال موتورز جزو اولین پیکاپ های تمام برقی تولید شده توسط یک خودرو ساز آمریکایی بود. فورد F-150 لایتنینگ و بقیه، از جمله تسلا سایبر تراک، خیلی دیرتر وارد بازار شدند. با این حال، به نظر می رسد هامر برقی دوباره متولد شده در بازار خودروی ایالات متحده، خیلی خوب عمل نکرده است (پس از شش ماه اول سال، تنها ۴۵۹۷ دستگاه فروخته است در حالی که برای مثال فورد F-150 لایتنینگ، ۱۵۶۴۵ نمونه فروخته است). با توجه به اینکه تسلا سایبر تراک به سرعت از پشت در حال نزدیک شدن است، کار های زیادی برای انجام دادن وجود دارد، و این سازنده تمام برقی در حال افزایش تولید برای پاسخگویی به تقاضای سرسام آور پیش از عرضه است.

جی ام سی هامر برقی که با قیمتی کمتر از ۹۶۵۵۰ دلار برای مدل ۲۰۲۴ عرضه نمی شود، در حال حاضر دارای سه درجه است: X2 با قدرت ۵۷۰ اسب بخار و برد پیمایشی ۵۰۰ کیلومتر ، X3 با حداکثر ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۱۱ کیلومتر برد پیمایشی، و همچنین نسخه جدید X3 Omega Limited ، که کمتر از ۱۵۰ هزار دلار قیمت دارد. این محصول با رنگ انحصاری آبی مات نپتون، رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی مشکی براق با حلقه تزئینی Carbon Flash، چرم ممتاز Lunar Horizon یا Lunar Shadow در داخل، سقف با پانل های شفاف متحرک (Sky Panels) ، و سیستم صوتی قسمت عقب MultiPro که توسط Kicker ارائه می شود، به مشتریان عرضه می شود.

اما مطمئنا آن خودرو، ظاهر و نام نسخه آپوکالیپس استرایک فورس آرنولد ادیشن (Apocalypse Strikeforce Arnold Edition) را که مستقیما به زمان هایی اشاره می کند که فرماندار سابق کالیفرنیا و ستاره هالیوود از گرم شدن کره زمین آگاه نبود و شخصیت “مرد سرسخت” خود را با هامر اصلی مرتبط می کرد، شکست نخواهد داد. جدای از آن، اگر این خودروی جی ام سی هامر برقی برای فیلم ترمیناتور به کارگردانی جیمز کامرون استفاده شود، تأیید شخصیت درون فیلم را دریافت خواهد کرد. به هر حال، Apocalypse Manufacturing یا Apocalypse 6×6 چیست؟

خب، این شرکت در Pompano Beach در فلوریدا ، مستقر است و به عنوان عضوی از جامعه کوچک اما پر رونق فروشگاه های افتر مارکت که تبدیل های ۶×۶ مدل های معروف را می سازند، خدمات می دهند و می فروشند، مورد توجه علاقه مندان خودرو قرار گرفته است. آنها با چهار محصول شروع کردند، سه تبدیل مبتنی بر جیپ گلادیاتور با نام های دیوانه واری مانند Hellfire و Sinister 6، به علاوه برداشتی ۶×۶ از Ram 1500 TRX با نام Warlord . موفقیت شرکت شگفت انگیز بود و شرکت به سرعت توسعه یافت و به ساخت سوپر تراک ها مبتنی بر Ram 1500 TRX و همچنین Darkhorse که یک پیکاپ فورد برانکو تبدیل شده به ۶×۶ است، ادامه می دهد.

شرکت نتوانست ندای سبک زندگی برقی را نادیده بگیرد و چیزی برای طرفداران آلایندگی صفر نیز تولید کرد. استرایک فورس (Strikeforce) نام ساخته سفارشی آنها بر اساس جی ام سی هامر برقی (GMC Hummer EV) است و نیروانا (Nirvana) ساخته شده بر روی ریوین R1T (Rivian R1T) است. آنها هر دو هیولا های برقی شگفت انگیزی هستند (با ۱۰۰۰ اسب بخار برای جی ام سی هامر برقی و ۸۳۵ اسب بخار برای ریوین R1T . با این حال، محدودیت های پیشرانه های برقی این شرکت را مجبور کرده است که از ایجاد یکی از امضا هایشان یعنی تغییرات ۶×۶ خودداری کنند. البته جای نگرانی نیست، در عوض چیز های خوبی دارند که اکسل دوم عقب از دست رفته را جبران می کند. به عنوان مثال، آنها اخیرا Apocalypse Strikeforce Arnold Edition  را معرفی کردند (با همان قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری یک خودروی جی ام سی هامر برقی).

رینگ های مشکی پوشیده شده با لاستیک های ۴۳ اینچی ، رکاب های جانبی عظیم به منظور کمک به افراد برای رسیدن به فضای داخلی، قابلیت بلند شدن برای تطبیق تغییرات متمرکز بر آفرود، یک باربند سقفی عظیم، چراغ های آفرود اضافی و حتی برخی از محافظ های درب که ظاهر جالبی دارند.

اگر به نظر شما این محصول جالب نیست پس باید گفت که آپوکالیپس راه حل دیگری دارد. به یاد دارید که چگونه قبلا در مورد Strikeforce و Nirvana صحبت کردیم، که آنها بر اساس جی ام سی هامر برقی و ریوین R1T هستند؟ خب حال، آپوکالیپس در حال آماده شدن برای مقابله با تسلا سایبرتراک (Tesla Cybertruck) است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره