نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت جدید آفرودر چینی اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت جدید آفرودر چینی اعلام شد

آخرین خودرو/ با انتشار جدیدترین بخشنامه فروش شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، فروش اقساطی آفرودر چینی برای مشتریان خارج از سامانه آغاز شد.

دایون Y7 به عنوان تنها آفرودر چینی در رده خودش شناخته می شود. خودرویی با شاسی مستقل و قابلیت دو دیفرانسیل که می توان با آن بیراهه نوردی کرد. حالا با انتشار جدیدترین بخشنامه فروش صنایع خودروسازی ایلیا، قیمت جدید آفرودر چینی و شرایط اقساطی فروش این خودرو اعلام شده است. بر اساس این شرایط فروش، قیمت دایون Y7 یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان اعلام شده است و عرضه آن به صورت نقد و اقساط صورت می گیرد. در شرایط اقساطی پیش پرداخت ۸۱۲ میلیون تومان است و تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی به مشتریان داده می شود. باز پرداخت این تسهیلات یک تا چهارساله است و فاصله پرداخت اقساط بصورت ماهانه در نظر گرفته شده است. همچنین سود مشارکت در این شرایط فروش ۲۴ درصد سالانه محاسبه می شود و سود تاخیر و انصراف به ترتیب ۳۶ و ۹ درصد سالیانه است.

جدول شرایط فروش دایون Y7

ویدیوی تست و بررسی و مشخصات دایون Y7

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به پیشرانه متفاوت نسبت به Y5 مجهز است. این خودرو پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ ۴K22 میتسوبیشی را دارد و می تواند ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده این خودرو همچنان از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است و توان را به چهار چرخ خودرو تولید می کند.

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به دو کیسه هوا، سانروف، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، تریم داخلی چرم، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور پایش باد تایرها، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است. در تیپ Y7 پلاس امکانات بیشتری مانند رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب وجود دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir