نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت «اکستریم VX» در بازار آزاد مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ شرکت مدیران خودرو تحویل اولین سری اکستریم VX را به مشتریان خود آغاز کرده است. حال با حضور این خودرو در خیابان ها، قیمت این کراس اوور لوکس مونتاژی در بازار آزاد مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در حال حاضر اکستریم VX سه میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان در کارخانه قیمت گذاری شده است. اما حواله های فاکتور شده این خودرو و نمونه های تحویلی VX قیمت بیشتری را در بازار آزاد تجربه می کنند. بررسی های خبرنگار آخرین خودرو از آگهی های منتشر شده نشان می دهد که تعدادی از مشتریان سری اول اکستریم VX خودروهای خود را تحویل گرفته اند. بخش قابل توجهی از این مشتریان استفاده از این خودروی جدید را آغاز کرده اند و فعلاً برنامه ای برای فروش آن ندارند. اما برخی صرفاً برای سرمایه گذاری به سمت خرید اکستریم VX رفته بودند و حال قیمت های نجومی را برای این خودرو اعلام می کنند.

ویدیوی تست و بررسی اکستریم VX

بررسی های اولیه نشان می دهد که اکستریم VX پلاک شده توسط دلالان بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و برخی هم قیمتی نزدیک به ۴ میلیارد و ۸۰۰ تومان را برای این خودروی جدید مونتاژی اعلام می کنند. اما هنوز خرید و فروشی آن چنانی برای اکستریم VX با این قیمت ها در بازار آزاد ثبت نشده است. به عبارت ساده تر تنها دلالان به دنبال قیمت سازی برای این خودروی جدید و فول آپشن هستند.

آمار اولیه نشان می دهد که استقبال از اکستریم VX بیشتر از عرضه های صورت گرفته است. برای همین احتمال دارد تا مدت ها قیمت بازار آزاد این خودروی جدید بیشتر از بهای مصوب کارخانه ای باشد. اما نباید فراموش کرد که در ابتدای حضور یک محصول در بازار آزاد، قیمت های غیر واقعی برای آن اعلام می شود. پس می توان توقع داشت که با افزایش تحویل اکستریم VX، قیمت این خودروی مونتاژی در بازار آزاد کاهش پیدا کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir