نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

نسل جدید فولکس واگن ترنسپورتر معرفی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
نسل جدید فولکس واگن ترنسپورتر معرفی شد

آخرین خودرو/ پس از ماه‌ها انتشار تیزرهای مختلف و تصاویر جاسوسی، فولکس واگن سرانجام از نسل هفتم ون ترنسپورتر رونمایی کرد. این نسل از لحاظ فنی اشتراکات زیادی با فورد ترانزیت دارد و با انواع پیشرانه‌ های توربو دیزل، هیبریدی شارژی و تمامی الکتریکی راهی بازار خواهد شد.

نسل جدید فولکس واگن ترنسپورتر در اتاق‌های باری (LCV) و مخصوص حمل مسافر (کاراول) عرضه می‌شود. برای هماهنگی بیشتر با نیازهای مشتریان، فولکس واگن امکان سفارش خودرو با فاصله محوری طولانی یا ارتفاع بیشتر سقف را فراهم کرده است.

طراحی بیرونی و داخلی
شاید بدانید فولکس واگن و فورد همکاری‌های استراتژیکی را آغاز کرده‌اند. به موجب این همکاری، محصولات دو شرکت بر مبنای پلتفرم‌ هایی مشترک تولید می‌شوند تا هزینه نهایی کاهش پیدا کند. نسل جدید ترنسپورتر ماحصل این همکاری بوده و از پلتفرمی مشترک با فورد ترانزیت بهره می‌برد. طبق انتظار فولکس واگن در نمای ظاهری از زبان طراحی خود استفاده کرده و در نگاه اول شباهتی بین ترنسپورتر T7 و ترانزیت دیده نمی‌شود. اما با دقت در نسبت‌های بدنه می‌توان به اشتراکات زیاد دو مدل پی برد.

در نمای داخلی فولکس واگن از اعمال تغییرات زیاد اجتناب کرده، به همین خاطر نسبت فامیلی ترنسپورتر جدید با ترانزیت کاملاً ملموس است! در این بخش نمایشگر بزرگ ۱۳ اینچی مربوط به سیستم اطلاع رسانی-سرگرمی را باید ستاره کابین دانست. اطلاعات مورد نیاز راننده در این ون دورگه از طریق نمایشگر ۱۲ اینچی در اختیار وی قرار می‌گیرد. برای راحتی راننده محفظه‌های متعددی در قسمت‌های مختلف کابین طراحی و تعبیه شده است.

ابعاد
بسته به نوع اتاق، فولکس واگن ترنسپورتر جدید طولی بین ۵۰۵۰ و ۵۴۵۰ میلیمتر دارد، فاصله محوری آن نیز بین ۳۱۰۰ و ۳۵۰۰ میلیمتر متغیر است. با چنین ابعادی باید گفت ترنسپورتر هفتم در مقایسه با نسل پیشین جثه بزرگ‌تری دارد. به واسطه این رشد ابعاد، ترنسپورتر جدید فضایی بین ۵.۸ تا ۹ متر مکعب را در اختیار مالک خود قرار می‌دهد. حداکثر وزن مجاز برای حمل بار با این خودرو ۱.۳۳ تن بوده و نهایت وزن باری که می‌تواند بکسل کند، ۲.۸ تن اعلام شده است.

مشخصات فنی فولکس واگن ترنسپورتر جدید
فولکس واگن نسل جدید ترنسپورتر را با انواع پیشرانه‌ های درون‌سوز، هیبریدی شارژی و تمام الکتریکی وارد بازار خواهد کرد. این ون با سه موتور توربود یزل، یک پیشرانه هیبریدی شارژی با موتور ۲.۵ لیتری و سه پیشرانه برقی قابل انتخاب خواهد بود. در مدل پایه درون‌سوز، موتور به کار رفته توانایی تولید ۱۰۸ اسب بخار قدرت را دارد. قوی‌ترین پیشرانه نسل جدید ترنسپورتر تمام الکتریکی است و ۲۸۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این ون آلمانی-آمریکایی با سامانه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ به فروش خواهد رسید.

ارزان‌ترین نسخه از فولکس واگن ترنسپورتر جدید در سرزمین مادری با پرداخت ۴۳,۷۶۸.۲۰ یورو قابل خرید خواهد بود. جالب اینکه این ون در ترکیه تولید می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره