نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

کاتالوگ سدان لوکس و وارداتی «کیا» منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ کوشا خودرو به تازگی کاتالوگ کیا K5 توربو را در وبسایت رسمی خود قرار داده است و انتظار می رود به زودی شاهد حضور این خودرو در جاده ها باشیم.

کیا K5 یکی از لوکس ترین و پر حاشیه ترین محصولات وارداتی شرکت KIA بود که در ابتدا با پیشرانه تنفس طبیعی پا به بازار ایران گذاشت. اما نسخه اولیه این خودرو که در بازار ایران عرضه شد امکانات و مشخصات آنچنان جذابی نداشت.

اما بعد از گذشت مدتی، شرکت کوشا خودرو نسخه ای جدید از این خودرو را در معرفی کرد که مجهز به پیشرانه توربوشارژ بوده و امکانات بیشتری را نسبت نسخه قبلی خود داشت. به عبارت دیگر نسخه توربوشارژ کیا K5 یکی از نسخه های فول آپشن بوده که و به لحاظ آپشن و مشخصات، قوی تر از نسخه تنفس طبیعی آن ظاهر می شود.

اکنون بعد از آن که شرکت کوشا خودرو از کیا K5 با پیشرانه توربوشارژ رونمایی کرد اقدام به انتشار کاتالوگ این محصول کرده که مشخصات فنی و امکانات این خودرو به صورت دقیق تری به مخاطب منتقل می شود.

در ادامه بیشتر به مشخصات و امکانات این خودرو می پردازیم.

ویدیوی معرفی کیا K5 توربو

مشخصات سدان لوکس کوشا خودرو
نسخه جدید KIA K5 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI بهره می برد. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه خشک را در اختیار چرخ های جلو قرار دهد.

در محور جلو این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده و سیستم تعلیق مولتی لینک نیز در محور عقب کیا K5 دیده می شود.

امکانات ایمنی و رفاهی کیا K5 توربو
سدان لوکس کوشا خودرو در بحث امکانات نیز ارتقا بسیار خوبی داشته و آپشن بیشتری را در این نسخه می توان تجربه کرد. امکاناتی نظیر؛ ترمز اضطراری، شش کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سیستم هشدار سطح توجه راننده به جاده، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم جلوگیری از تصادف، قابلیت انتخاب حالت رانندگی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر وایرلس، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی مالتی مدیا، استارت بدون کلید و… از جمله امکانات این خودرو هستند.

کاتالوگ سدان لوکس کوشا خودرو

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره