نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

معرفی نیسان کیکس ۲۰۲۵؛ کراس اووری اقتصادی با قیمت ۱.۴ میلیارد تومان

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ با اینکه قیمت خودروها در چند سال اخیر روندی صعودی داشته، اما نیسان کیکس (Kicks) همچنان به عنوان یکی از گزینه‌های اقتصادی برای خریداران باقی مانده است. قیمت این کراس اوور ژاپنی که فروردین ماه امسال وارد نسل دوم خود شد، در مدل ۲۰۲۵ از ۲۳,۲۲۰ دلار شروع می‌شود. با نرخ روز ارز آزاد این رقم معادل تقریباً ۱.۴ میلیارد تومان است.

مروری بر امکانات و آپشن‌های نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵
نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ تنها ۴۹۰ دلار بیشتر از مدل ۲۰۲۴ قیمت دارد. این افزایش قیمت با توجه به تغییر نسل و بهره‌مندی مدل ۲۰۲۵ از طراحی بروزتر و امکانات بهتر کاملاً توجیه‌پذیر است. در این کراس اوور امکاناتی همچون کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های LED، صفحه نمایش ۷.۰ اینچی لمسی و سیستم ایمنی Safety Shield 360 به طور استاندارد موجود هستند. شاید بدانید این سیستم ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، دستیار نور بالا و چند سامانه دیگر می‌شود.

سیستم چهار چرخ متحرک برای تمام نسخه‌های نیسان کیکس، از مدل پایه S تا مدل پرچمدار SR، در دسترس است. مدل میان‌رده SV از امکاناتی مثل صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی به صورت بی‌سیم، پد شارژ بی‌سیم گوشی و رینگ‌های ۱۷ اینچی سود می‌برد.

در مدل پرچمدار SR، رینگ‌های ۱۹ اینچی، چراغ‌های LED با طراحی خاص، دوخت دو رنگ کابین، صفحه نمایش دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و سیستم کمک‌راننده ProPilot نیسان برای اولین بار در کیکس دیده می‌شود. خریداران می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی، از آپشن‌ هایی همانند سقف پانوراما، صندلی‌های جلو گرم‌ شونده، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو و فرمان گرم‌کن بهره‌مند شوند. در این مدل پکیج پریمیوم SV با ۱,۵۰۰ دلار و پکیج پریمیوم SR با پرداخت ۱,۹۵۰ دلار قابل سفارش هستند.

مشخصات فنی
همانطور که قبلاً در مطلب معرفی نیسان کیکس ۲۰۲۵ به اطلاعتان رسانده‌ایم، در زیر کاپوت این نسل یک موتور جدید نصب شده؛ این موتور چهار سیلندر، ۲ لیتر حجم دارد و می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور توسط گیربکس CVT و با کمک سیستم هوشمند انتقال قدرت به سمت چرخ‌های هر دو محور ارسال می‌شود.

لیست قیمت
قیمت تیپ‌های مختلف نیسان کیکس ۲۰۲۵ به شرح زیر است:

نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ از تابستان امسال توسط نمایندگی‌های فروش عرضه خواهد شد. ناگفته نماند شرکت نامی خودرو این کراس اوور ژاپنی را برای واردات انتخاب کرده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که نیسان کیکسِ نامی خودرو به فیس لیفت نسل اول تعلق دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره