نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

جانشین سراتو با قیمت ۱.۴ میلیارد تومان عرضه می‌ شود

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
جانشین سراتو با قیمت ۱.۴ میلیارد تومان عرضه می‌ شود

آخرین خودرو/ شرکت کیا به تازگی لیست قیمت خودروی جدید K4 را منتشر کرده است. این خودرو که جایگزین مدل قدیمی فورته یا همان سراتو به حساب می‌آید، با پرداخت ۲۳,۱۴۵ دلار قابل خرید خواهد بود. با نرخ روز ارز این رقم معادل حدوداً ۱.۴ میلیارد تومان می‌شود.

مشخصات فنی و امکانات مدل‌های پایه و میانی
کیا K4 در مدل‌های پایه و میانی به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز است. این موتور تنفس طبیعی توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در تیپ پایه LX، سیستم اندروید اتو و اپل کارپلی به صورت بی‌سیم موجود است؛ یک مجموعه کامل از سیستم‌های کمک‌راننده هم به صورت استاندارد ارائه می‌شود. این سیستم‌ها عبارتند از کنترل سرعت هوشمند، دستیار حفظ خطوط، کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت، هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب.

مشخصات فنی مدل‌های بالارده
تیپ GT-Line که جزو مدل‌های پرچمدار است، قیمتی برابر با ۲۶,۳۴۵ دلار (۱.۵۸ میلیارد تومان) دارد. این تیپ طراحی‌ اسپرت‌تری در نمای روبرو و عقب داشته و از امکانات بیشتری بهره می‌برد. برای ایجاد تمایز بیشتر، از رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی و قطعات تزیینی مشکی در بدنه این مدل استفاده شده است. تیپ GT-Line که گران‌ترین عضو خانواده کیا K4 به شمار می‌رود، با موتور توربو شارژ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر عرضه می‌شود. این موتور ۱۹۰ اسب‌ بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قیمت این تیپ قدرتمند، ۲,۹۰۰ دلار بیشتر از GT-Line استاندارد است.

لیست قیمت کیا K4 مدل ۲۰۲۵
همانند سایر محصولات کمپانی کیا، K4 هم در تیپ‌های متفاوتی به فروش خواهد رسید. این تیپ‌ها از لحاظ امکانات و قیمت تفاوت‌هایی با هم دارند. در جدول زیر می‌توانید نام تیپ‌ها و قیمت‌ آنها را به تفکیک مشاهده نمایید.

آنطور که اعلام شده مدل پایه کیا K4 از سپتامبر ۲۰۲۴ وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد. مدل GT-Line یک ماه بعد به بازار عرضه می‌شود و مدل توربو نیز اوایل ۲۰۲۵ در دسترس خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره