نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ به تازگی بی ام کارز قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید را مشخص کرده است و این خودرو به زودی به مشتریان خودروهای وارداتی تحویل می شود.

هاوال H6 هیبرید یکی از خودروهای وارداتی بی ام کارز است که با دیگر چینی های همرده متفاوت بوده و کیفیت بالاتری را ارائه می دهد. هاوال H6 در تمام نسل هایش در بازار چین توانسته تا فروش بالایی داشته باشد و حضور نشان هاوال در بازار های غیر چینی هم باعث شده تا این برند بسیار شناخته شده تر نسبت به دیگر برند های چینی باشد. این سومین نسل از هاوال H6 است و قبل تر قرار بود نسل دوم این کراس اوور در ایران توسط بهمن موتور مونتاژ شود که به دلیل اعمال تحریم های بین المللی عرضه این خودرو در ایران لغو شد. حالا به تازگی بی ام کارز به عنوان بازوی وارد کننده گروه بهمن قیمت نهایی این کراس اوور هیبرید را مشخص کرده است. هاوال H6 هیبرید با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید.

جدول قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید مشخص شد

مشخصات فنی و ویدیوی معرفی
در این کراس اوور موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو قادر است ۱۴۷.۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید کند. در سوی دیگر، یک موتور الکتریکی به قدرت ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور نیز در این محصول به کار گرفته شده است. موتور الکتریکی با دو ضریب دنده به عنوان بخشی از یک سیستم انتقال قدرت DHT، می‌تواند چرخ‌های جلو را به گردش درآورد.

ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، تشخیص نقطه کور، رانندگی خودکار سطح ۲، اتو هلد، ایربگ جانبی و پرده‌ای و جلو، سامانه ضد واژگونی، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، پایش خستگی راننده، رادار هشدار تغییر خط، کنترل کشش و پایداری، گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۰.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی کلاستر، حالت رانندگی، سانروف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی و… از جمله امکانات این خودرو هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir