نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

کاتالوگ کراس اوور لوکس پارس خودرو منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ Roewe eRX5 نام کراس اوور جدید و لوکس پارس خودرو است که شرکت پارس خودرو به تازگی کاتالوگ آن را منتشر کرده است.

شرکت پارس خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو امسال از کراس اوور هیبریدی رونمایی کرد که به واسطه طراحی جذاب و خاص خود توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. این کراس اوور رووی eRX5 نام داشت. نشان Roewe که شرکت پارس خودرو قصد دارد برخی از محصولات آن را در بازار ایران عرضه کند، یکی از زیر شاخه های برند SAIC MOTOR چین است که در محصولات نشان رووی در برخی از بازار با نام MG نیز به فروش می رسد.

شرکت پارس خودرو اخیرا در وبسایت رسمی خود کاتالوگی از کراس اوور لوکس خود منتشر کرده که در آن مشخصات کاملی از این خودرو ذکر شده است. با توجه به انتشار کاتالوگ کراس اوور لوکس پارس خودرو انتظار می رود به زودی عرضه این خودروی جذاب آغاز شود و شاهد حضور آن در خیابان ها باشیم.

اما سوالی که پیش می آید این است که رووی eRX5 که قرار است توسط پارس خودرو وارد بازار ایران شود چه مشخصات و امکاناتی خواهد داشت؟

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مشخصات فنی کراس اوور لوکس پارس خودرو
شاسی بلند وارداتی جدید پارس خودرو نیروی محرکه خود را از پیشرانه برقی – بنزینی تامین می کند. پیشرانه بنزینی این خودرو، در واقع یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند به تنهایی ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما پیشرانه برقی رووی eRX5 می تواند حدودا ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. با این حال توان تولید شده توسط این پیشرانه ها به صورت ترکیبی از طریق جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک AMT به چرخ ها منتقل می شود.

ظرفیت باتری های این خودرو ۱۲.۳ کیلووات ساعت اعلام شده که رووی eRX5 به کمک این باتری ها می تواند تا ۱۰۵۰ کیلومتر تنها با یک بار شارژ کامل و همچنین با ظرفیت کامل باک این خودرو، طی کند. نا گفته نماند باتری های این خودرو با شارژر های عادی در مدت زمان ۴ ساعت به صورت کامل شارژ می شوند.

امکانات رووی eRX5
کراس اوور لوکس پارس خودرو در بخش امکانات می تواند سطح بالایی از آپشن و امکانات را در اختیار راننده و سرنشینان قرار دهد. امکاناتی نظیر؛ کروز کنترل تطبیقی، سنسور TPMS، سامانه کنترل کشش، استارت دکمه ای، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، دوربین ثبت وقایع، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ های آلومینیومی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم بازیابی انرژی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر سیستم مالتی مدیا و… از جمله امکانات این خودرو به شمار می رود.

کاتالوگ ROEWE eRX5

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir