نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو؛ پرداخت الزامی ۵۰ میلیون تومان!

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو؛ پرداخت الزامی ۵۰ میلیون تومان!

آخرین خودرو/ به تازگی شرکت مدیران خودرو قوانین جدید ثبت نام برای خودروهای مختلف ام وی ام، فونیکس و اکستریم را اعلام کرده است.

بر اساس اعلام شرکت مدیران خودرو، سریعا بعد از ثبت نام اولیه متقاضی در سیستم فروش این شرکت، پیامک واریز برای مشتری ارسال می شود و متقاضی یک ساعت زمان دارد تا مبلغ اولیه ۵۰ میلیون تومان را به حساب شرکت مدیران خودرو واریز نماید. چنانچه متقاضی در زمان مقرر پرداخت را انجام ندهد، شماره درخواست متقاضی از سیستم فروش حذف می شود و خرید مشتری لغو خواهد شد. لازم به ذکر است که کد ملی لغو شده در تمامی نمایندگی های کشور مسدود می شود و فرد دیگر امکان ثبت نام محصولات مدیران خودرو را نخواهد داشت. با حذف متقاضی، پس از پایان ساعت اعلامی چنانچه ظرفیت فروش همچنان باز باشد دوباره قرعه کشی انجام می شود و پیامک واریز برای مشتریان جدید ارسال خواهد شد.

به نظر می رسد شلوغی صف خرید محصولات مدیران خودرو در ثبت نام های اخیر باعث شده تا این شرکت چنین روشی را برای فروش محصولاتش اتخاذ کند. این روش برای شناسایی مشتریان واقعی در نظر گرفته شده است تا دلالان و حواله فروشان از صف خرید کنار روند. البته همچنان ایراداتی به این روش فروش وارد است چراکه مبلغ ۵۰ میلیون تومان درصد ناچیزی از مبلغ کل بسیاری از محصولات این شرکت به حساب می آید و به زبان ساده تر فراهم کردن این مبلغ برای دلالان و حواله فروشان چندان مشکل نیست. شاید اتخاذ مسیر بلوکه سازی مبلغ بیشتر می توانست صف خرید خودروها را خلوت تر کند و یا مشتریان واقعی تر را در این صف نگه دارد.

در مجموع کسری تولید در سال های اخیر و همچنین روند کند واردات خودرو باعث شده تا همچنان عدم توازن عرضه و تقاضا را در بازار کشور شاهد باشیم و اختلاف قیمت بازار و کارخانه باعث شده تا خرید خودرو به یکی از سرمایه گذاری های کم ریسک و البته پرسود بدل شود. فراموش نکنید که سال های نه چندان دور گاهی قیمت بازار خودروهای چینی مونتاژی در کشور زیر قیمت کارخانه قرار می گرفت اما حالا صف خرید آنقدر طولانی است که شرکت ها به فکر خلوت کردن آن هستند!

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir