نماد آخرین خبر

عرضه BSA گلد استار در هند ؛ موتور کلاسیک با قیمت پایه ۲۱۰ میلیون تومان

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
عرضه BSA گلد استار در هند ؛ موتور کلاسیک با قیمت پایه ۲۱۰ میلیون تومان

آخرین خودرو/ شرکت اصالتاً انگلستانی BSA  که مالکیت آن اکنون در اختیار شرکت ماهیندرا قرار دارد، از موتورسیکلت گلد استار برای بازار هند رونمایی کرد. این موتورسیکلت پیشتر در بازارهای بین‌المللی عرضه شده و حالا نوبت به هند رسیده که میزبان آن باشد. برای این موتورسیکلت کلاسیک قیمتی برابر با ۳۰۰ هزار روپیه تعیین شده است. با نرخ روز ارز این رقم معادل تقریباً ۲۱۰ میلیون تومان می‌شود.

طراحی ظاهری

گلد استار طراحی آمیخته از المان‌های کلاسیک و مدرن دارد. این ویژگی سبب شده محصول BSA از ظاهری جذاب و زیبا برخوردار باشد. چراغ اصلی گرد، گلگیرهای خوش‌ فرم و استفاده گسترده از کروم در قسمت‌های مختلف بدنه، ظاهری شیک و خاطره‌انگیز به این موتورسیکلت بخشیده است.

مشخصات فنی BSA گلد استار

وظیفه تأمین نیروی BSA گلد استار به موتور یک سیلندر ۶۵۲ سی سی محول شده است. این موتور که از طریق آب خنک می‌شود، توانایی تولید ۴۵ اسب بخار قدرت و ۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی انتقال می‌یابد.

گلد استار از ترمز ABS دو کاناله بهره می‌برد. دیسک‌های ترمز این موتورسیکلت هندی-انگلیسی در جلو ۳۲۰ و در عقب ۲۵۰ میلیمتری هستند. در جدول زیر می‌توانید مشخصات فنی را به تفکیک مشاهده نمایید.

امکانات

با وجود ظاهری کلاسیک، گلد استار به مجموعه‌ای از امکانات مدرن مجهز شده است. این موتورسیکلت به صفحه نمایش نیمه دیجیتال، سوکت شارژ ۱۲ ولتی و پورت USB مجهز شده تا کارایی و راحتی بیشتری را برای راکبان خود فراهم کند.

قیمت‌

با تصمیم BSA موتورسیکلت گلد استار در شش رنگ مختلف عرضه می‌شود. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، قیمت‌ مدل پایه از ۳۰۰,۰۰۰ روپیه شروع شده و تا ۳۳۴,۰۰۰ روپیه (۲۳۴ میلیون تومان) برای مدل پرچمدار بالا می‌رود. در بازار هند رویال انفیلد اینتر سپتور ۶۵۰ که ۳۰۳,۰۰۰ روپیه قیمت دارد، رقیب اصلی گلد استار به حساب می‌آید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره