نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

قیمت «نیسان سنترا ۲۰۲۵» اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت «نیسان سنترا ۲۰۲۵» اعلام شد

آخرین خودرو/ سدان‌ های اقتصادی روز به روز کمیاب‌ تر می‌شوند، با این حال نیسان سنترا همچنان در تلاش است خود را در بازار حفظ کند. این سدان ژاپنی که در مدل ۲۰۲۴ وارد نسخه فیس‌ لیفت خود شد، در مدل ۲۰۲۵ هم تغییراتی را تجربه کرده است. البته در این مدل خبری از تغییرات آنچنانی نبوده و نیسان تنها در سطح تجهیزات تریم‌ ها بازنگری‌هایی انجام داده است. شاید بدانید این خودرو در چین و ایران با نام سیلفی به فروش می‌رسد.

افزایش قیمت برای مدل ۲۰۲۵
قیمت نیسان سنترا ۲۰۲۵ در مدل پایه  S از ۲۱,۵۹۰ دلار شروع می‌شود. این رقم با نرخ روز ارز آزاد معادل حدوداً ۱.۳ میلیارد تومان است. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که مدل ۲۰۲۴ قیمتی برابر با ۲۱,۱۸۰ دلار دارد. با این حساب باید گفت که قیمت نسخه پایه S به اندازه ۴۱۰ دلار افزایش یافته است. تریم‌ های میان‌ رده SV و پرچمدار SR هم در مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۱۸۰ و ۳۲۰ دلار گران‌تر شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت نیسان سنترا ۲۰۲۵ را به تفکیک مشاهده نمایید.

طرح و بسته‌ای جدید برای مشتریان
نیسان برای سنترا ۲۰۲۵ یک طرح جدید معرفی کرده است. این طرح مربوط به سرویس‌های دوره‌ای بوده و شامل سه تعویض روغن رایگان در دو سال اول یا تا کارکرد ۳۸,۶۲۴ کیلومتر (۲۴,۰۰۰ مایل) می‌شود. تغییر دیگر اضافه شدن بسته خدماتی Nissan Connect به نسخه SV است. این بسته با قیمت ۲۰۰ دلار ارائه می‌شود و اتصال به اپلیکیشن و دسترسی به وای ‌فای هات‌ اسپات را فراهم می‌کند.

تجهیزات و امکانات نیسان سنترا ۲۰۲۵
طبق انتظار نسخه پایه نیسان سنترا S امکانات زیادی ندارد. این نسخه با چراغ‌های هالوژن و رینگ‌های فولادی ۱۶ اینچی دارای قالپاق مخصوص، به دست مشتریان می‌رسد. نمایشگر دیجیتال ۴.۲ اینچی در پشت فرمان، نمایشگر مرکزی ۷ اینچی و سیستم صوتی با چهار بلندگو از دیگر امکانات این مدل هستند. این نسخه به سیستم تهویه مطبوع و شیشه بالابرهای برقی نیز مجهز است!

با وجود اینکه سنترا S مدل پایه به شمار می‌رود، اما مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک راننده را ارائه می‌کند. این مجموع شامل مواردی مثل کنترل هوشمند کروز، دستیار نور بالا، هشدار نقطه کور و ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده می‌شود.

در نسخه SR چراغ‌ها از نوع LED بوده و رینگ‌های آلیاژی اندازه‌ای برابر با ۱۸ اینچ دارند. گرمکن صندلی، سیستم صوتی با شش بلندگو، سیستم سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچی و نمایشگر ۷ اینچی پشت فرمان از ویژگی‌های این نسخه هستند.

مشخصات فنی نیسان سنترا ۲۰۲۵
تمام نسخه‌های نیسان سنترا ۲۰۲۵ نیروی خود را از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر با ۱۴۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۸ نیوتن‌ متر گشتاور دریافت می‌کنند. این موتور به یک گیربکس Xtronic CVT متصل است و نیروی آن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

شایان ذکر است نیسان سنترا یا همان سیلفی در ایران توسط چند شرکت و با پیشرانه‌ هایی متفاوت راهی بازار می‌شود. قیمت شرکتی این خودرو در ایران بالاتر از ۲.۲ میلیارد تومان است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir