نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

قیمت احتمالی سدان آریزو ۸ چقدر خواهد بود؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت احتمالی سدان آریزو ۸ چقدر خواهد بود؟

آخرین خودرو/ آریزو ۸ نام سدان لوکس شرکت مدیران خودرو است که قرار است به زودی توسط این شرکت، در بازار خودرو کشور عرضه شود.

آریزو ۸ یکی از جدیدترین و لوکس ترین سدان های ساخت کمپانی چری است که امکانات و مشخصات بسیار خوبی دارد و شرکت مدیران خودرو آن را تحت نشان فونیکس عرضه می کند. این خودرو که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شده و در کلاس سدان های سایز متوسط طراحی شده از همان ابتدا به دلیل طراحی خوب خود توانست توجه های زیادی را به خود جذب کند و از همان ابتدای شروع عرضه در بازار های جهانی احتمال عرضه آن در بازار ایران وجود داشت. با این حال معلوم نبود که این خودرو با چه قیمتی در بازار ایران عرضه خواهد شد. اما رفته رفته با نزدیک تر شدن به زمان عرضه آریزو ۸، توسط شرکت مدیران خودرو می توان حدس هایی درباره بازه قیمتی این خودرو زد.

شنیده ها حاکی از آن است که سدان لوکس مدیران خودرو، در محدوده ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش خواهد رسید اما این اعداد و ارقام هنوز تایید نشده اما آن طور که از شواهد پیدا است، به احتمال زیاد فروش این خودرو از هفته آینده به صورت نقدی و تنها از طریق نمایندگی های مجاز گروه مدیران خودرو رخ خواهد داد. 

همان طور که گفته شد شرکت مدیران خودرو رسما مطالب گفته شده را تایید نکرده و باید منتظر اطلاعیه های رسمی شرکت مدیران خودرو من باب سدان آریزو ۸ باشیم.

در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات سدان آریزو ۸ خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی سدان آریزو ۸

آریزو ۸ که قرار است در بازار ایران عرضه شود، دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری پاشش سوخت مستقیم مشابه پیشرانه استفاده شده در تیگو ۸ پرو مکس است. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۹۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.
 
از جمله امکانات آریزو ۸ می توان به؛ ۱۰ کیسه هوا، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی خودران (ADAS) ، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دو کاناله با قابلیت تصفیه هوای درون کابین، گرم کن صندلی های ردیف جلو و عقب و سرد کن صندلی های ردیف جلو، گرم کن غربیلک فرمان سامانه پایش فشار باد تایر ها، چراغ روشنایی روز، پدل شیفتر، شارژر وایرلس، نور پردازی داخلی، سیستم تابلو خوان، سقف پانوراما، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، خروجی USB، فرمان کمکی برقی و… اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir