نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

هاوال H6 به خط تولید بهمن موتور می آید

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
هاوال H6 به خط تولید بهمن موتور می آید

آخرین خودرو/ شنیده ها حاکی از آن است که گروه بهمن برنامه های مونتاژ هاوال H6 هیبرید را دارد و این خودرو به زودی در خط تولید بهمن موتور تولید می شود.

هاوال H6 هیبرید یکی از وارداتی های جدید بازار است که توسط بی ام کارز به خاک ایران آمد. این خودرو نخستین بار خرداد ماه در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی شد و پس از آن در سامانه خودروهای وارداتی به عرضه رسید. حالا شنیده ها حاکی از آن است که گروه بهمن برنامه دارد تا این خودرو را در آینده ای نزدیک به صورت مونتاژی عرضه کند و به زودی این کراس اوور را در خط تولید بهمن موتور خواهیم دید. هاوال H6 به عنوان محصولی از گریت وال چین، یکی از پرفروش ترین خودروهای چینی در بازار بزرگ چین است که توانسته تا در تمامی نسل هایش فروش خوبی را در بازارهای هدف داشته باشد. حضور این خودرو در بازار های مختلف و موفقیت نسبی آن باعث می شود تا H6 نسبت به دیگر چینی های مونتاژی یک سر و گردن بالاتر باشد و در صورت قیمت گذاری منطقی، عرضه موفقی را برای این خودرو در بازار ایران شاهد خواهیم بود. البته باید دید پروسه تجهیز خط تولید این کراس اوور هیبرید چقدر زمان می برد اما گویا پروه بهمن قرارداد ها و تاییدیه های لازم برای مونتاژ را دارد و به زودی تولید این محصول آغاز خواهد شد. در ادامه به معرفی این کراس اوور هیبرید می پردازیم.

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی

زیر کاپوت این کراس اوور یک سیستم هیبرید دیده می شود که متشکل از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ و پیشرانه برقی است. موتور توربو بنزینی توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷.۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد و پیشرانه برقی خروجی های فنی ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده DHT به چرخ های جلو می رسد و ترکیب هیبرید در این خودرو باعث می شود تا مصرف ترکیبی حدود ۵.۲ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر با این خودرو تجربه کنید.

به لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی می توان نمره خوبی را به کراس اوور هیبریدی هاوال داد چرا که رانندگی خودکار سطح ۲، ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، اتوهلد، ایربگ جانبی و پرده‌ای و جلو، سامانه ضد واژگونی ، پایش خستگی راننده، رادار هشدار تغییر خط، کروز کنترل هوشمند تطبیقی ، کنترل کشش و پایداری، تشخیص نقطه کور، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سقف پانوراما، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۰.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی کلاستر، حالت رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو و… تنها بخش از امکانات این خودرو هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir