نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

لیست قیمت «هیوندای سوناتا ۲۰۲۵» منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ هیوندای سوناتا در مدل ۲۰۲۴ وارد نسخه فیس‌ لیفت خود شد. این نسخه تغییرات زیادی را تجربه کرده و با چهره‌ای جذاب‌تر از گذشته در بازار حضور دارد. برای مدل ۲۰۲۵ این سدان محبوب و پرطرفدار تغییراتی را در تریم‌ ها تجربه کرده و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. با تصمیم هیوندای تریم پایه SE دوباره بازگشته تا به عضو خانواده تبدیل شود. این تریم با قیمت ۲۷,۸۰۰ دلار (شامل ۱,۱۵۰ دلار هزینه حمل و نقل) به فروش می‌رسد که ۸۵۰ دلار ارزان‌تر از تریم SEL  سال ۲۰۲۴ است.

ویژگی‌های مدل پایه SE
سوناتا SE از لحاظ پیشرانه تفاوتی با SEL ندارد و نیروی خود را از همان موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری با توان ۱۹۱ اسب‌ بخار دریافت می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است. از جمله ویژگی‌های استاندارد این تریم می‌توان به رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های روشنایی در روز LED، چراغ‌های عقب LED و چراغ‌های جلو خودکار اشاره کرد.

تریم پایه SE در داخل کابین از ویژگی‌هایی چون سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای، استارت دکمه‌ای، پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی به صورت بی‌سیم و با سیم، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای سیستم سرگرمی و چهار پورت USB-C (دو پورت در جلو و دو پورت در عقب) بهره می‌برد. در زمینه ایمنی نیز باید به مواردی مثل ۹ ایربگ، دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، دستیار دنبال کردن خط، سیستم پیشگیری از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار و هشدار برخورد از نقطه کور با سامانه هشدار وجود ترافیک در پشت اشاره کرد.

تغییرات در تریم‌های دیگر
قیمت‌های سایر تریم‌ های سوناتا ۲۰۲۵ چند صد دلار افزایش یافته است. هیوندای در مدل ۲۰۲۵ تریم جدید SEL Convenience را به عنوان یک تریم مستقل معرفی کرده است. سیستم چهار چرخ محرک همچنان برای مدل SEL در دسترس بوده و مدل قدرتمند N Line با ۲۹۰ اسب‌ بخار همچنان در لیست حضور دارد. این تریم اسپرت اکنون با دریچه‌های هوای مخصوص برای سرنشینان ردیف دوم عرضه می‌شود. مدل‌های هیبریدی همچنان از موتور چهار سیلندر ۲ لیتری با توان ۱۹۲ اسب‌ بخار و گیربکس شش سرعته استفاده می‌کنند.

جدول قیمت‌گذاری هیوندای سوناتا ۲۰۲۵
در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت تریم‌های مختلف از هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۵ را به تفکیک مشاهده نمایید.

با وجود افزایش قیمت جزئی، سوناتا ۲۰۲۵ کماکان یک گزینه جذاب برای خریداران خودروهای سدان میان‌رده به حساب می‌آید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir