نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۵ مشخص شد؛ شروع از ۱.۳۸ میلیارد تومان

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۵ مشخص شد؛ شروع از ۱.۳۸ میلیارد تومان

آخرین خودرو/ شرکت هیوندای لیست قیمت مدل ۲۰۲۵ از النترا را منتشر کرد. ارزان‌ترین نسخه از این خودروی اقتصادی با پرداخت ۲۳,۰۲۵ دلار و گران‌ترین نسخه با پرداخت ۳۵,۱۰۰ دلار قابل خرید خواهد بود. این ارقام با نرخ روز ارز آزاد به ترتیب برابر با ۱.۳۸ و ۲.۱ میلیارد تومان هستند.

تریم هیبریدی جدید
با کاهش سرعت فروش خودروهای الکتریکی و افزایش تمایل مصرف‌ کنندگان به خودروهای هیبریدی، هیوندای تصمیم گرفته تا نسخه ارزان‌تری از النترا هیبریدی را در مدل ۲۰۲۵ روانه بازار کند. این نسخه «Blue» نام دارد و با قیمت پایه ۲۶,۲۵۰ دلار قابل خرید است. در مقایسه با نسخه قبلی این نسخه ۱,۱۵۰ دلار قیمت کمتری دارد.

اما هیوندای در کنار کاهش قیمت نسخه هیبریدی، قیمت مدل پایه غیر هیبریدی النترا SE را ۲۵۰ دلار افزایش داده و حالا این تریم برای مشتری ۲۳,۰۲۵ دلار آب می‌خورد. نسخه جدید SEL Sport با قیمت پایه ۲۴,۱۵۰ دلار جایگزین نسخه SEL شده و گزینه SEL Convenience اکنون به یک تریم مستقل با قیمت ۲۶,۷۲۵ دلار تبدیل شده است.

مدل SEL Sport با چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، اسپویلر عقب مشکی براق و آینه‌های جانبی مشکی عرضه می‌شود. داخل کابین، فرمان و دسته دنده با چرم پوشیده شده، پدال‌های آلومینیومی اسپرت و سقف مشکی دارد که حس اسپرتی بیشتری به این خودرو می‌بخشد.

هیوندای همچنین قیمت نسخه Limited را برای سال ۲۰۲۵ به میزان ۵۴۰ دلار کاهش داده و آن را با قیمت ۲۷,۶۷۵ دلار عرضه می‌کند. مدل‌های N Line و N همچنان گران‌ترین نسخه‌های غیر هیبریدی النترا باقی مانده‌اند و هر دو برای سال آینده با افزایش قیمت همراه شده‌اند. قیمت مدل N Line از ۲۹,۸۷۵ دلار و مدل N از ۳۵,۱۰۰ دلار شروع می‌شود. در جدول زیر می‌توانید لیست تمامی تریم‌ها را به تفکیک مشاهده نمایید.

مدلقیمت ۲۰۲۵ (با مقصد)قیمت ۲۰۲۴ (با مقصد)
النترا  SE۲۳,۰۲۵ دلار۲۲,۷۷۵ دلار
النترا  SEL Sport۲۴,۱۵۰ دلارندارد
النترا  Blue۲۶,۲۵۰ دلار۲۷,۴۰۰ دلار
النترا  SEL Convenience۲۶,۷۲۵ دلارندارد
النترا  Limited۲۷,۶۷۵ دلار۲۸,۲۱۵ دلار
النترا  SEL Sport Hybrid۲۸,۲۲۵ دلارندارد
النترا  N Line۲۹,۸۷۵ دلار۲۹,۶۱۵ دلار
النترا  Hybrid۳۰,۶۰۰ دلار۳۰,۶۰۰ دلار
النترا  N۳۵,۱۰۰ دلار۳۴,۸۵۰ دلار

مشخصات فنی هیوندای النترا ۲۰۲۵
هیوندای در رابطه با مشخصات فنی مدل ۲۰۲۵ حرفی به میان نیاورده، اما از آنجایی که این خودرو سال گذشته فیس‌ لیفت شد، بعید است در مدل  ۲۰۲۵ تغییرات خاصی داشته باشد. در مدل ۲۰۲۴، این خودرو به موتور ۲ لیتری چهار سیلندر خطی با قدرت ۱۴۷ اسب‌ بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتن‌ متر در نسخه‌های پایه و موتور توربو شارژ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با توان تولید ۲۰۱ اسب‌ بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌ متر در نسخه‌‌های پرچمدار مجهز است. نسخه هیبریدی النترا نیز از موتور ۱.۶ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که ترکیب آن‌ها توان خروجی ۱۳۹ اسب‌ بخار را فراهم می‌کند. این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک CVT در مدل‌های پایه و گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته در مدل‌های اسپرت است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir