نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

نگاهی به ژاپنی جدید بازار؛ هوندا آکورد هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
نگاهی به ژاپنی جدید بازار؛ هوندا آکورد هیبرید چه مشخصاتی دارد؟

آخرین خودرو/ سدان ژاپنی جدید بازار یا همان هوندا آکورد هیبرید با آذریوردسال به ایران می آید و به تازگی کاتالوگ رسمی این محصول منتشر شده است.

شرکت آذریوردسال واردکننده محصولات هوندا در دور جدید واردات است. این شرکت در گام نخست سدان سیتی و کراس اوور HR-V را در سامانه خودروهای وارداتی به عرضه رساند و پس از آن هوندا سیویک تایپ آر، CR-V و ZR-V به عنوان جدید ترین محصولات هوندا برای عرضه در سامانه عرضه خودروهای وارداتی جانبازان معرفی شدند. حالا این شرکت هوندا آکورد هیبرید را به عنوان جدیدترین محصول سامانه جانبازان معرفی کرده است. آکورد یکی از پر فروش ترین خودروهای هوندا در بازارهای مختلف به حساب می آید و احتمالا در ایران هم بازار خوبی برای این محصول وارداتی شاهد باشیم. در ادامه نگاهی به مشخصات ژاپنی جدید بازار بر اساس کاتالوگ رسمی آذریوردسال خواهیم داشت.

مشخصات فنی ژاپنی جدید بازار
زیر کاپوت سدان ژاپنی جدید بازار یک پیشرانه ۲ لیتری قرار دارد که در یک سیستم هیبرید به همراه پیشرانه الکتریکی قوای محرکه آکورد هیبرید را تشکیل داده اند. پیشرانه ۲۰۰۰ سی سی بنزینی در این خودرو توان تولید نهایت قدرت ۱۴۶ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر را دارد و پیشرانه برقی خروجی های فنی ۱۸۱ اسب بخار و ۳۳۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو می رسد و با این قدرت و گشتاور بالا، شتاب صفر تا صد این سدان تنها در ۶.۵ ثانیه رقم می خورد که با توجه به وزن ۱۷۹۸ کیلوگرمی این سدان، عددی بسیار خوب است. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف سوخت ترکیبی ۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودروی هیبرید ثبت می شود که عدد بسیار راضی کننده ای به حساب می آید.

کابین و امکانات
در داخل هوندا آکورد هیبرید سبک جدید طراحی های داخلی هوندا را می بینیم که در عین سادگی، مینیمال است و مدرن هم به نظر می رسد. طرح لانه زنبوری داشبورد، نورپردازی خطی و متریال مرغوب کابین دقیقا همان چیزی است که در این خودرو همانند دیگر محصولات جدید هوندا دیده می شود. ژاپنی جدید بازار بسیار پر آپشن است و یکی از فول ترین وارداتی های جدید بازار به حساب می آید. در این خودرو امکاناتی نظیر ۱۰ کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیس ترمز اضطراری هوشمند، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، رادار نقطه کور، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، هشدار خروج از خط، تابلوخوان، کروز کنترل آداپتیو، نوربالای خودکار، فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری و کشش، کلاستر دیجیتال، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، سرد کن و گرم کن صندلی های جلو، صندلی های جلوی برقی، نورپردازی داخلی، سنسور نور و باران، فناوری LED چرغ ها، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، شارژر وایرلس، تنظیم حالت رانندگی با تشخصی چهره و… را می بینیم.

باید دید هوندا آکورد هیبرید چه زمانی به ایران می آید اما بدون تردید این خودرو یک محصول جذاب در بین وارداتی های جدید است چراکه یکی از فول ترین نمونه های آن به ایران آمده است و می تواند رقیب بسیار سرسختی برای کمری های جدید وارداتی باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir