نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

تولید و پخش گرند تور با مجریان جدید ادامه خواهد یافت

منبع
پدال
بروزرسانی
تولید و پخش گرند تور با مجریان جدید ادامه خواهد یافت

پدال/ ریچارد هموند در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد اگرچه سه مجری مشهور گرند تور دیگر در آن حضور نخواهند یافت اما ساخت این برنامه با مجریان جدید ادامه می‌یابد.
 
همان‌طور که در چند روز اخیر اخبار مربوط به گرند تور را مطالعه کردید، پایان کار سه مجری مشهور دنیای خودرو یعنی کلارکسون، می و هموند در ۲۳ شهریور ماه فرا می‌رسد و آخرین قسمت گرند تور در این روز پخش می‌شود. با اینکه مجریان اسبق تاپ گیر دیگر در این برنامه تلویزیونی دیده نخواهند شد اما گرند تور همچنان ادامه خواهد داشت. ریچارد هموند برنامه‌های آمازون برای استفاده از سه مجری جدید در فصل بعدی گرند تور را تائید کرده است. او در مصاحبه با نشریه مترو می‌گوید:
 
پخش گرند تور ادامه خواهد داشت. ما به عنوان مجری از این برنامه کنار می‌کشیم اما پرایم آن را ادامه می‌دهد؛ بنابراین من بی‌صبرانه منتظرم ببینیم چه کسی مجری گرند تور خواهد بود. این اتفاقی شگفت‌انگیز است.

مجری ۵۴ ساله گرند تور می‌گوید فعلاً از جزئیات و اسامی افراد جدید این برنامه آگاه نیست اما در ادامه خاطرنشان می‌سازد هر فردی که آمازون انتخاب می‌کند باید علاقه زیادی به خودرو داشته و طرفداران نیز او را دوست داشته باشند. هموند ادامه می‌دهد:

اگر در حال هر برنامه‌ای همچون آشپزی، خودرو و… باشید، مجریان به عنوان اجزای اصلی برنامه باید علاقه زیادی به آن داشته باشند. ما همیشه این‌طور بودیم. شما هرگز مجبور نبودید برای دیدن برنامه ما یک ماشین باز حرفه‌ای باشید. بسیاری از مردمی که ماشین باز نبودند تاپ گیر و گرند تور را دیدند اما این مهم بود که ما به خودرو علاقه داشتیم.

فعلاً مشخص نیست که جانشین کلارکسون، می و هموند در گرند تور چه کسانی خواهند بود اما هموند می‌گوید این سه مجری اسبق تاپ گیر دخالتی در فرایند انتخاب مجریان جدید ندارند:

انتخاب مجریان جدید کار افرادی است که تصمیم‌گیری را انجام می‌دهند. ما همیشه برای گفت‌وگو با مسئولان آمازون آماده هستیم اما دیگر نمی‌توانیم کاری دراین‌باره انجام دهیم. ما در حال خداحافظی با برنامه هستیم و کار خود را قبلاً انجام داده‌ایم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره