نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای طرح مادران و خودروهای فرسوده اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای طرح مادران و خودروهای فرسوده اعلام شد

آخرین خودرو/ بالاخره نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه طرح مادران و خودرو های فرسوده اعلام شد و شرکت کنندگان می توانند نتایج درخواست خود را مشاهده کنند.

ثبت نام در شرایط فروشی که اخیرا شرکت ایران خودرو برگزار کرده بود با اعلام نتایج طرح مادران و خودرو های فرسوده به پایان رسیده و متقاضیان و شرکت کنندگان در این طرح می توانند از طریق پروفایل خود در وبسایت ikcosales.ir وضعیت خود در این طرح را مشاهده کنند. نکته ای که در این طرح وجود داشت تعداد افراد شرکت کننده در طرح عادی بود که خصوصا در شرایط فروش فوق العاده، این طرح را به چیزی شبیه به لاتاری تبدیل کرده بود.

اما در طرح مادران و خودرو های فرسوده کمی قضیه فرق می کرد چرا که هم میزان عرضه خودرو ها در این طرح ها، بیشتر بود و هم به دلیل قوانین، تعداد واجدین شرایط در این طرح ها بسیار کمتر از طرح های عادی بوده است و به همین دلایل شانس برنده شدن در این طرح ها بسیار بیشتر از طرح عادی می باشد.

طبق گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در طرح فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو مجموعا ۳۰,۷۰۰ دستگاه خودرو به فروش می رسد که ۵۰ درصد از این خودرو ها طبق قانون به طرح مادران و ۳۰ درصد نیز برای طرح خودرو های فرسوده اختصاص می یابد و مابقی متعلق به طرح عادی است. جالب است بدانید که در شرایط فروش فوق العاده ویژه طرح مادران ۷۸۶,۳۵۵ نفر شرکت کرده اند که با این اوصاف از هر ۱۰۰ نفر، حدودا ۲ نفر شانس برنده شدن دارند. اما این میزان برای شرایط پیش فروش کمی بهتر است چرا که هم تعداد عرضه خودرو ها در این طرح بالاتر بوده و هم متقاضی شرایط پیش فروش ویژه طرح مادران کمتر است و همین موضوع باعث می شود تا شانس برنده شدن در طرح پیش فروش بالاتر رود.

اما بعد نیست نگاهی به طرح خودرو های فرسوده نیز داشته باشیم. در شرایط فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو ویژه طرح خودرو های فرسوده ۶,۱۴۰ دستگاه خودرو به فروش رسید و تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح ۱۸۵,۹۳۲ نفر بودند که به طور میانگین از هر ۱۰۰۰ نفر حدودا ۳۳ نفر شانس برنده شدن داشتند که به لحاظ آماری بالاترین میزان شانس برنده در میان شرایط فوق العاده مربوط به طرح خودرو های فرسوده است.

جالب است بدانید که در شرایط پیش فروش نیز بیشترین شانس مربوط به متقاضیان خودرو های فرسوده است. در شرایط پیش فروش فروش محصولات ایران خودرو ویژه خودرو های فرسوده ۱۷,۳۰۰ دستگاه خودرو عرضه شده اند که قرار است به صورت قرعه کشی بین ۶۶,۸۴۴ متقاضی تقسیم شوند. بر این اساس شانس برنده شدن در این طرح در شرایط پیش فروش به حدود ۲۶ درصد می رسد.

همانطور که گفته شد نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شده و شرکت کنندگان در این طرح می توانند با مراجعه به وبسایت https://ikcosales.ir/ و با رفتن به بخش جزئیات فروش در قسمت حساب کاربری می توانند نتایج شرکت در طرح فروش این شرکت را مشاهده کنند.

در ادامه می توانید ویدیوی تست و بررسی ری را را مشاهده کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir