نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت حواله «ری‌ را» در بازار چقدر است؟

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
قیمت حواله «ری‌ را» در بازار چقدر است؟

دیجیاتو/ با پایان ثبت‌نام ایران‌خودرو و انجام قرعه‌کشی آن، مشتریان اقدام به حواله‌فروشی کرده‌اند و قیمت حواله ری‌را نیز مشخص شده است.

با پایان مرحله جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو و مشخص شدن برندگان، بسیاری از آن‌ها اقدام به فروش حواله‌های خود در بازار آزاد کرده‌اند. در نتیجه این اقدام، قیمت حواله ری‌را که محصول جدید این شرکت است نیز مشخص شد. البته باید خاطرنشان کنیم که  فروش حواله خودرو کاری غیرقانونی است و در صورت خرید حواله و کلاهبرداری از شما، مسئولیت تمامی امور به عهده خودتان خواهد بود.

ایکو ری‌را محصول جدید ایران‌خودرو برای بازار ایران به حساب می‌آید که می‌توان آن را پژو 2008 ایرانیزه نامید. این خودرو با قیمت قطعی یک میلیارد و 130 میلیون تومان توسط ایران‌خودرو به گروه نخست متقاضیان عرضه شده است. البته به نظر می‌رسد بسیاری از افرادی که برای خرید ری‌را ثبت‌نام کرده بودند، قصد خرید این خودرو را ندارند.

با جستجو در پلتفرم‌های آنلاین ثبت آگهی خریدوفروش خودرو، می‌توانید نرخ‌های متفاوتی مرتبط با قیمت حواله ری‌را را مشاهده کنید. نخستین گروه از برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو، مبلغی بین 300 الی 400 میلیون تومان را به عنوان قیمت حواله ری‌را اعلام کرده‌اند. بنابراین با احتساب قیمت نهایی ری‌را، باید حدود 1.5 میلیارد تومان را برای خرید این کراس‌اوور ایرانی پرداخت کنید. با این سطح از بودجه، می‌توانید کراس‌اوورهای مونتاژی چینی نظیر KMC X5، KMC A5، MVM X55 Pro یا هایما S7 را در نسخه‌های صفرکیلومتر و کم‌کارکرد از بازار آزاد خریداری کنید.

جدول قیمت حواله ری‌را در بازار، شهریور 1403:

ایکو ریرا به نسخه توربوشارژر موتور EF7‌ مجهز خواهد بود که اکنون و پس از بهینه‌سازی، EFP‌ یا EF‌ پلاس نام گرفته است. این پیشرانه در دنا جوانان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و حداکثر راندمان آن 168 اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در ایکو ریرا برعهده دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره