نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت نهایی دو محصول برقی معین خودرو مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ بر اساس اطلاعات جدید به دست آمده از مشتریان خودروهای برقی وارداتی، قیمت نهایی دو محصول برقی معین خودرو ایرانیان مشخص شده است.

بدون تردید یکی از خودروهای جذابی که در سامانه خودروهای برقی به عرضه رسید، آئودی Q5 ای ترون بود. یک کراس اوور متوسط که نشان با اصالت آلمانی را دارد و در زمان عرضه توانست تا رکورد بیشترین تقاضا را در بین خودروهای برقی ثبت کند. در کنار این محصول، هوندا ENS1 هم به عنوان یک کراس اوور تمام برقی و ژاپنی توانست تا میزان سفارش بالایی را به خود اختصاص دهد. حالا فرآیند ترخیص خودروهای برقی و وارداتی معین خودرو مراحل پایانی را می گذراند و قیمت نهایی این دو خودرو مشخص شده است.

جدول قیمت نهایی دو محصول برقی معین خودرو

در ادامه به معرفی مختصر این دو محصول می پردازیم : 

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی آئودی Q5 ای ترون

یروی محرکه این نسخه از آئودی Q5 e-tron از یک پیشرانه برقی ۱۵۰ با توان کیلووات (۲۰۲ اسب بخار) تامین می شود که این پیشرانه می تواند گشتاور نهایی ۳۱۰ نیوتن متر را تولید و به چرخ های عقب منتقل کند. این خودرو برای تامین انرژی مورد نیاز پیشرانه برقی خود از پکیج باتری با ظرفیت ۸۳.۴ کیلووات ساعت استفاده می کند. نکته جالب توجه این است که این خودرو به کمک این باتری ها می تواند تنها با یکبار شارژ کامل، مسافتی در حدود ۵۶۰ کیلومتر را طی کند.

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی هوندا ENS1

هوندا ENS1 تنها از یک موتور برقی نیروی مورد نیاز خود را تامین می‌کند. این پیشرانه الکتریکی قدرتی برابر ۲۰۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس تک سرعته به محور جلو منتقل می‌کند. این میزان گشتاور به صورت لحظه‌ای و بدون کم‌وکاست به چرخ‌های جلو می‌رسد و شتاب لحظه‌ای بسیار لذت بخشی را موجب می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir