نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت قطعی کرولا کراس هیبرید شرکت برساوش مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت قطعی کرولا کراس هیبرید شرکت برساوش مشخص شد

آخرین خودرو/ کرولا کراس هیبرید یکی از جدیدترین کراس اوور های بازار ایران است که قیمت آن مشخص شده و قرار است به زودی عرضه آن آغاز شود.

شرکت برساوش یکی از شرکت هایی است که تمرکز خود را بر روی عرضه خودرو های تویوتا گذاشته است و تا کنون محصولات مختلفی را از این برند در بازار خودروی کشور عرضه کند.

یکی از محصولاتی که این شرکت واردات آن را بر عهده گرفته، کرولا کراس هیبرید است. این خودرو نسخه در بازارهای جهانی به عنوان نسخه کراس اوور کرولا شناخته می شود که از سال ۲۰۲۰ عرضه آن شروع شده است و به لحاظ ابعاد و اندازه بین CHR و تویوتا راوفور قرار می گیرد.

اکنون با بروزرسانی وبسایت رسمی شرکت برساوش، قیمت نهایی این خودرو با احتساب کلیه هزینه های جانبی اعم از مالیات، شماره گذاری و… مشخص شده که بر این اساس قیمت نهایی کرولا کراس هیبرید شرکت برساوش ۲,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

در ادامه نگاهی به مشخصات کرولا کراس هیبرید خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی کرولا کراس هیبرید

در اینجا با نوعی از قوای محرکه برقی بنزینی مواجه هستیم که خوشبختانه موتور احتراقی آن از نوع تنفس طبیعی ۲ لیتری بوده و قدرت قابل قبولی ارائه می‌دهد. حداکثر قدرت موتور بنزینی معادل ۱۵۲ اسب بخار و ۱۸۸ نیوتن متر گشتاور است که در همکاری با یک موتور برقی به قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۲۰۶ نیوتن متر، قادر است قدرت ترکیبی در حد ۱۹۴ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.سیستم انتقال قدرت محرک جلو نیز در این ماشین ژاپنی به واسطه گیربکس E-CVT فعالیت می‌کند.

ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار در ترافیک، نوربالای اتوماتیک، دستیار رانندگی خودکار بین خطوط،‌ تریم چرم و پارچه، سانروف، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، سیستم تصفیه هوای کابین، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، کنترل پایداری، کیسه‌های هوای روبرو -جانبی – پرده‌ای و…، جزو امکانات شاخص و اصلی تویوتا کرولا Cross هیبرید در بازار ایران محسوب می‌شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir