نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش کراس اوور تمام برقی شرکت نبکا اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرایط فروش کراس اوور تمام برقی شرکت نبکا اعلام شد

آخرین خودرو/ اسکای ول ET5 در حال حاضر تنها کراس اوور تمام برقی شرکت نبکا است که جدیدا در بازار خودرو کشور دیده می شود و عرضه آن آغاز شده است.

کراس اوور تمام برقی ET5 محصولی از برند چینی اسکای ول است که سابقه خوبی در تولید اتوبوس های برقی دارد و چند سالی می شود که پایش به صنعت تولید خودرو های سواری باز شده است و محصولات آن در کشور های حاشیه خلیج فارس حضور دارند. شرکت نبکا به عنوان شریک تجاری شرکت SKYWELL عرضه برخی از محصولات این شرکت در ایران را بر عهده دارد و اخیرا شرایط فروش کراس اوور تمام برقی ET5 را طی اطلاعیه ای اعلام کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شرکت نبکا قرار است در این طرح اسکای ول ET5 را با قیمت مصوب ۲۱,۲۳۳,۹۰۸,۲۹۱ ریال به فروش برساند. متقاضیانی که قصد شرکت در این شرایط فروش را دارند در مرحله اول می بایست مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال را پرداخت و در مرحله بعدی ۱۲,۳۸۴,۹۰۸,۰۰۰ ریال را واریز نمایند. همچنین موعد تحویل اسکای ول ET5 در این شرایط فروش ۱۵ روز کاری بعد از زمان تسویه اعلام شده است.

نکته مثبتی که در این شرایط فروش وجود دارد این است که امکان تست درایو این محصول توسط شرکت نبکا در مجتمع تجاری نیایش مال فراهم شده و متقاضیان می توانند قبل از ثبت نام و شرکت در این طرح، اسکاول ET5 را تست و بررسی نمایند. لازم به ذکر است که برای انجام تست درایو اسکای ول ET5 حتما باید در وبسایت رسمی شرکت نبکا به نشانی nebkaev.ir ثبت نام کنید.

شرایط فروش اسکای ول ET5 از روز دوشنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت نبکا و یا از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی nebkaev.ir/sales نسبت به شرکت در این طرح اقدام نمایند.

در ضمن لازم بدانید که طبق اطلاعیه شرکت نبکا و با توجه به شرایط قرار داد، پس از ثبت نام امکان انصراف وجود ندارد.

شرایط فروش اسکای ول ET5

در ادامه نگاهی کوتاه به مشخصات و امکانات اسکای ول ET5 خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی کراس اوور تمام برقی شرکت نبکا

اسکای ول ET5 یک پیشرانه الکتریکی ۲۰۴ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع تک سرعته اتوماتیک است که توان را به چرخ های جلو می رساند. ظرفیت باتری های این خودرو ۷۲ کیلووات ساعت است که می توان در حالت شارژ سریع، ظرفیت ۲۰ تا ۸۰ درصد باتری ها را طی ۴۰ دقیقه پر نمود.

شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامای برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، خسته گیر زانوی راننده، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، نور بالای اتوماتیک، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، شارژر بی سیم تلفن همراه، تنظیم حالت رانندگی و… از جمله امکانات اسکای ول ET5 است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir