نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط شرکت در مزایده موتورسیکلت‌ اموال تملیکی

منبع
ايران جيب
بروزرسانی
شرایط شرکت در مزایده موتورسیکلت‌ اموال تملیکی

ایران جیب/ سعید غلامی باغی روز چهارشنبه ۲۱ شهریور اظهار داشت: این ۲ مزایده با شماره ۶۰۴ و ۶۰۵ برگزار می‌شود که مزایده ۶۰۴ مربوط به موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی است که در آن ۹۱ موتور به ارزش ۶ میلیارد تومان در ۹ استان عرضه می‌شود.

معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ۹ استان اردبیل، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه و گیلان میزبان برگزاری این دوره از مزایده هستند که تمام دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و امنیتی امکان مشارکت در مزایده را دارند.

وی با اشاره به عرضه ۶۰ موتور سنگین بالای ۴۵۰ سی‌سی گفت: این تعداد موتورسیکلت سنگین به ارز کارشناسی ۱۰ میلیارد تومان در ۱۳ استان به مزایده می‌رود که تنها دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اورژانس و محیط زیست مجاز به شرکت در این مزایده هستند.

غلامی ادامه داد: شروع بازدید از موتورسیکلت‌ها از روز پنجشنبه ۲۲ شهریور تا پایان روز دوشنبه ۲۶ شهریور دستگاه‌های مشمول می‌توانند از موتورسیکلت‌ها در محل انبارها بازدید کنند.

معاون سازمان اموال تملیکی باغی خاطر نشان کرد: متقاضیان برای شرکت در مزایده ها می توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه و از آن طریق اقدام به بارگزاری اطلاعات و پیشنهاد قیمت ارائه کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir