نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه خودروی ایران در مشهد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه خودروی ایران در مشهد

آخرین خودرو/ بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروی ایران که در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود به بیست و چهارمین دوره برگزاری رسیده است و میزبان بیشترین تعداد شرکت‌های خودروسازی و واردکننده خودرو در سال‌های اخیر خواهد بود.

نمایشگاه خودروی مشهد را باید یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کشور دانست که تا امروز به صورت منظم در استان خراسان رضوی برگزار شده است.

به گزارش آخرین خودرو، نمایشگاه خودروی مشهد که به لحاظ اهمیت یکی از مهمترین و محبوب ترین نمایشگاه های خودرو کشور در سال است و در دوره‌های برگزار شده میزبان بیشترین تعداد خودروسازان، مونتاژ کاران و واردکنندگان خودرو بوده است به ایستگاه بیست و چهارم رسیده و در آخرین روزهای شهریورماه برگزار خواهد شد.

در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد که از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه جاری در شهر مشهد به عنوان مرکز استان خراسان رضوی و یکی از قطب‌های اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور برگزار می‌شود، حضور بیش از ۳۰ شرکت خودروسازی، مونتاژکار و واردکننده خودرو قطعی شده است.

در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد به جز شرکت‌های خودروسازی و مونتاژ کننده خودرو شاهد حضور هفت شرکت واردکننده خودرو نیز خواهیم بود که در سال‌های اخیر به دلیل ممنوعیت واردات خودرو، بی‌سابقه بوده است.

با وجود تعدد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودروی مشهد، انتظار می‌رود تا رکورد بازدید بیش از ۱۰۰ هزار نفر در چهار روز برگزاری این نمایشگاه، شکسته شود.

اختصاص روز ویژه بازدید خبرنگاران و مقامات دولتی، پوشش خبری مراسم افتتاحیه با حضور بیش از یکصد پایگاه خبری، برگزاری نشست‌های خبری و نشست‌های تخصصی با محور خودرو و قطعات از جمله مهم‌ترین رویدادهای بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد است که نشان از اهمیت این نمایشگاه در صنعت نمایشگاهی و خودروی ایران دارد.

نمایشگاه خودروی مشهد یکی از اولین نمایشگاه‌ها در کشور است که شرایط تست خودرو برای علاقمندان و بازدیدکنندگان را فراهم کرد و در بیست و چهارمین دوره نیز این مسیر دنبال می‌شود و برخی شرکت‌ها برای بازدیدکنندگان شرایط آزمایش خودروهای جدید را فراهم خواهند کرد.

نمایشگاه خودرو مشهد در دوره‌های گذشته توسط نوبخت معان اول رییس جمهور، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، لاریجانی ریاست مجلس، وزرای وقت صمت و اقتصاد افتتاح شده است و انتظار می‌رود در این دوره نیز شاهد حضور مقامات ارشد دولتی و مدیران ارشد استان خراسان رضوی باشد.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir