نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو منتشر شد

آخرین خودرو/ نیسان سیلفی یکی از محصولاتی است که پارس خودرو در دور جدید واردات به ایران می آورد. این خودرو در دو نسخه بنزینی و هیبرید واردات می شود.

در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بود که پارس خودرو نخستین بار سیلفی وارداتی را معرفی کرد. نسخه ای که در آن نمایشگاه معرفی شد نمونه تنفس طبیعی از سیلفی بود و پس از آن در نمایشگاه مشهد این شرکت از سیلفی هیبرید یا همان سیلفی e پاور پرده برداری کرد. حالا کاتالوگ نیسان سیلفی پارس خودرو منتشر شده و مشخصات رسمی آن از جانب این شرکت اعلام شده است. اگرچه قبل از این شرکت های دیگری واردات نیسان سیلفی هیبرید را انجام داده اند اما نمونه وارداتی پارس خودرو تفاوت هایی در بحث امکانات با نیسان سیلفی شرکت های دیگر دارد.

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو
در بحث مشخصات فنی تفاوتی بین این نسخه با دیگر سیلفی های هیبرید بازار نیست. زیر کاپوت یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر قرار دارد که خروجی ۷۲ اسب بخار را ثبت می کند. البته این پیشرانه در مدار قدرتی خودرو نیست و فقط به عنوان یک ژنراتور باتری پیشرانه برقی را شارژ می کند. پیشرانه برقی که قوای محرکه اصلی در این خودرو است، توان تولید نهایت قدرت ۱۳۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد و قدرت به صورت یکپارچه و تک سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

ظرفیت باتری در این سدان ۵ کیلووات ساعت است و تکنولوژی لیتیوم یونی را دارد. با این مشخصات مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو می تواند به زیر ۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برسد. تعلیق در بخش جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم بوده و در مجموع مشخصات راضی کننده ای را در این سدان با اصالت ژاپنی می بینیم.

کابین و امکانات
تا به امروز از نظر امکانات دو تیپ را برای نیسان سیلفی هیبرید در بازار می دیدیم. نیسان سیلفی مکس ادیشن نمونه فول آپشن از این خودرو است که توسط نامی خودرو عرضه می شود و نیسان سیلفی پلاس نمونه پایه تری است که با آمیتیس خودرو به بازار عرضه شده است. اما حالا نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو آپشن های کمتری نسبت به نمونه پایه دارد و این پایه ترین تیپ از سیلفی است که به بازار می آید.

طراحی کابین دقیقا همان چیزی است که در دیگر سیلفی ها دیده ایم. سبک طراحی ساده و عین حال مدرن است و الگوهای جدید کمپانی نیسان را دنبال می کند. در این خودرو امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، تهویه اتوماتیک، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… دیده می شود. این نسخه نسبت به سیلفی آمیتیس خودرو سانروف و صندلی برقی راننده را ندارد.

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره