نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

آغاز طرح جدید فروش خودروهای وارداتی/ متقاضیان از فردا حساب خود را وکالتی کنند

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
آغاز طرح جدید فروش خودروهای وارداتی/ متقاضیان از فردا حساب خود را وکالتی کنند

آخرین خودرو/ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، جهت اجرایی شدن طرح جدید فروش خودروهای وارداتی بازگشایی می‌شود. متقاضیان شرکت در این طرح از روز سه‌شنبه (۲۴ مهرماه) به مدت هفت روز فرصت دارند با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود، گام اول خرید خودرو وارداتی را بردارند.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای جدید کرده که ضمن آن از آغاز طرح فروشی تازه خبر داده است.

طبق آنچه که در این اطلاعیه آمده است، کلیه افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند جهت حضور در طرح جدید عرضه عمومی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از روز سه‌شنبه (۲۴ مهر ماه) تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه (۳۰ مهر ماه) یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه (صرفا در این بانک‌ها) به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در این حساب بلوکه کنند.

تا این لحظه عرضه خودرو وارداتی CS۳۵، وارد شده توسط شرکت سایپا، از همان روز سه‌شنبه، قطعی شده است؛ در صورتیکه محصولات دیگر شامل شرایط عرضه شوند، اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت و به لیست خودروهای قابل عرضه اضافه می‌شود.

مشخصات فنی CS35 پلاس :
قوای فنی این کراس اوور کامپکت را یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) تشکیل داده است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد. نکته مهم این است که این موتور از سری موتورهای بلوکُر جدید چانگان است و از مزیت های آن می توان به راندمان حرارتی مناسب و همچنین تولید آلایندگی کم اشاره کرد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم. پیشرانه چانگان CS35 پلاس استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد و مصرف ترکیبی در این خودرو ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. با این مشخصات می توان نتیجه گرفت که کراس اوور وارداتی سایپا خروجی های فنی مناسبی دارد و می تواند علاوه بر ظاهر، در بحث عملکرد انتخاب منطقی ای باشد.

در صورتی که محصولات دیگر شامل شرایط گردید به لیست خودروهای قابل عرضه اضافه می گردد.

ویدیو تست و بررسی :

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir