نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت نهایی اکستریم TXL و LX مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت نهایی اکستریم TXL و LX مشخص شد

آخرین خودرو/ اکستریم TXL و LX دو محصول جدید زیر شاخه لوکس مدیران خودرو هستند که به معرفی شده و اکنون قیمت آنها مشخص شده است.

برند اکستریم زیر شاخه جدید و لوکس مدیران خودرو است که کار خود را با عرضه اکستریم VX آغاز کرده و تا کنون توانسته برخی از محصولات برند EXEED را در بازار ایران عرضه کند. در حال حاضر اکستریم VX فول آپشن ترین و لوکس ترین محصول این شرکت است و صد البته قیمت بسیار بالایی به نسبت دیگر خودرو های چینی بازار ایران دارد. اما شرکت اکستریم به تازگی از دو کراس اوور جدید با نام های اکستریم TXL و LX رونمایی کرده است که در بحث آپشن و مشخصات فنی بسیار خوب عمل می کنند اما قیمت پایین تری نسبت به اکستریم VX دارند.

اکنون بعد از گذشت مدتی کوتاه از رونمایی و معرفی اکستریم TXL و اکستریم LX اکنون این شرکت قیمت نهایی این دو محصول جدید را اعلام کرده است که همانطور که انتظار می رفت، قیمت آنها از اکستریم VX پایین تر بوده اما از بسیاری از کراس اوور های مونتاژی بازار ایران، قیمت بالاتری دارند.

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو قیمت نهایی اکستریم TXL با احتساب کلیه ی هزینه ها مانند مالیات، شماره گذاری و… ، ۳,۲۲۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان بوده و قیمت نهایی اکستریم ال ایکس، ۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. با توجه به اینکه قیمت نهایی این دو محصول لوکس مدیران خودرو مشخص شده است به احتمال زیاد، به زودی شرایط فروش آنها توسط شرکت مدیران خودرو اعلام خواهد شد.

در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات اکستریم TXL و LX خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی اکستریم TXL

اکستریم TXL با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (TGDI) به بازار ایران عرضه می شود. این موتور که از سری موتور های ACTECO چری است توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور قدرت را دارد. گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT است. لازم به ذکر است که سیستم انتقال قدرت در اکستریم تی ایکس ال بصورت AWD عمل می کند و این یعنی با یک کراس اوور دو دیفرانسیل طرف هستیم.

از مهم ترین امکانات ایمنی و رفاهی اکستریم TXL می توانیم به؛ ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، سنسور های پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی (ACC)، سیستم های کمکی و پیشرفته ADAS چری، سنسور نور و باران، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی های جلو، سیستم صوتی سونی با ۲۳ بلندگو،نور پردازی داخلی و… اشاره کنیم.

ویدیوی معرفی اکستریم LX

اکستریم LX در بازار های جهانی با دو موتور به فروش می رسد اما در بازار ایران با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت (TGDI) عرضه می شود که توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو نیز یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر خواهد بود و قدرت از طریق این گیربکس به تمام چرخ ها می رسد و این یعنی محصول لوکس مدیران خودرو یک کراس اوور AWD است که مصرف سوخت ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت می کند.

سقف پانوراما، اتوهلد، ترمز پارک برقی، اپل کارپلی اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، خروجی سیستم تهویه ردیف عقب، پورت های خروجی یو اس بی ردیف جلو و عقب، سیستم ورود و خروج بدون کلید، نورپردازی داخل خودرو، تنظیمات برقی صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیمات برقی صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، حافظه صندلی راننده، دستیار صوتی، ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، سنسور های پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار نقطه کور، هشدار خروج از لاین، هشدار خروج از پارک، دستیار کروز یکپارچه، سیستم کمکی حرکت بین خطوط(LKA) و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو به حساب می آیند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir