نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش «هوندا سیویک تایپ R» ویژه جانبازان اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ به تازگی شرکت آذریوردسال شرایط فروش هوندا سیویک تایپ R ویژه جانبازان را اعلام کرده است که تحویل آن پس از ۴۰ روز کاری خواهد بود.
 
بر اساس جدیدترین اطلاعیه فروش شرکت آذریوردسال، شرایط فروش هوندا سیویک تایپ R ویژه جانبازان اعلام شده است که بر اساس آن جانبازان معزز از تاریخ ۳ تا ۱۰ آبان فرصت دارند تا ثبت نام اولیه این خودرو را از طریق نمایندگی های فروش این شرکت انجام دهند. قیمت FOB این محصول ۳۳,۳۰۰ یورو در نظر گرفته شده است و کلیه خودروها ۷ روز کاری پس از تخصیص ارز وارد کشور خواهند شد. تخصیص خودروها بلافاصله پس از ورود به گمرکات کشور انجام می شود و نکته مهم این است که موعد تحویل خودرو پس از ۴۰ روز کاری خواهد بود. در حال حاضر سامانه خودروهای وارداتی جانبازان بازگشایی شده و جانبازان محترم امکان ویرایش خرید محصول خود را دارند و بر همین اساس می توانند هوندا سیویک تایپ R را به عنوان یک محصول اسپرت وارداتی انتخاب نمایند.

مشخصات فنی هوندا سیویک تایپ R
قلب تپنده هوندا سیویک TYPE R یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ است که از فناوری اختصاصی گروه هوندا در زمینه پاشش سوخت با نام PGM-FI بهره می برد. پیشرانه این خودرو با کمک این فناوری می تواند تا ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و نیروی تولید شده از طریق جعبه دنده دستی ۶ سرعته به چرخ های جلو می رسد. مزیتی که این خودرو را به خودرویی خاص در بازار ایران تبدیل کرده است شتاب هوندا سیویک تایپ R است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که شتاب صفر تا صد این خودرو ۵.۷ ثانیه است که در میان خودرو های موجود در بازار ایران بسیار قابل توجه است.

از جمله امکانات این خودرو می توانیم به؛ ۸ کیسه هوا، ترمز اضطراری، سنسور TPMS، رادار نقطه کور، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، رادار خط خوان، کروز کنترل تطبیقی، فرمان کمکی برقی، حالت های مختلف رانندگی، پشت آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم ورود و خروج بدون کلید، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir