نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

فراری و پشتیبانی مادام‌ العمر از خودروهای کمپانی برای حفظ کیفیت

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
فراری و پشتیبانی مادام‌ العمر از خودروهای کمپانی برای حفظ کیفیت

آخرین خودرو/ شرکت فراری هرگز به دنبال تولید انبوه نبوده؛ این خودروساز معروف ایتالیایی همواره با تیراژ تولید محدود، اصالت و کیفیت محصولات خود را حفظ کرده است. برای اثبات این ادعا می‌توان نگاهی به قیمت مدل‌های کلاسیک و یا آمار فروش فراری انداخت. در سال گذشته و زمانی که این شرکت از لحاظ فروش بهترین رکورد خود را در تاریخ ثبت کرد، تعداد مدل‌های تحویل‌ داده‌ شده به مشتریان فقط ۱۳,۶۶۳ دستگاه بود! این استراتژی اصلاً بی‌علت نیست و فراری با دنبال کردن آن هدف خاصی دارد.

تولید قطعات جدید برای خودروهای کلاسیک فراری با تکنولوژی روز
به گزارش آخرین خودرو، انریکو گالیرا، مدیر بازاریابی و فروش فراری، در مصاحبه‌‌ای با مجله استرالیایی «Drive» اعلام کرده که فراری برای حفظ اصالت خودروهای خود، اسناد و مدارک مربوط به تقریباً تمامی مدل‌های تولیدی را نگهداری می‌کند. این برند همچنین با استفاده از تکنیک‌های مدرن ساخت، از جمله چاپ سه‌بعدی، قطعات جدید را برای خودروهای کلاسیک تولید می‌کند تا این مدل‌ها هم همچنان در جاده‌ها باقی بمانند.

آقای گالیرا در مصاحبه خود تأکید کرده فراری می‌خواهد خودروهای خود را برای ۱۰، ۱۵ یا حتی ۵۰ سال آینده قابل استفاده نگه دارد. او به ویژه به مدل جدید F80 اشاره نموده و گفته که برخی قطعات آن به‌ جای تأمین از شرکت‌های ثالث، به‌ طور داخلی توسط خود فراری ساخته می‌شوند. این استقلال تولید، امکان کنترل بیشتر و ارائه پشتیبانی بهتر در سال‌های آینده را فراهم می‌کند.

باتری بهتر و بادوام‌تر برای لافراری
علاوه بر حفظ اصالت خودروهای کلاسیک، فراری حتی به بهبود و ارتقای آن‌ها نیز می‌پردازد. به عنوان مثال، برای پرچمدار قبلی کمپانی یعنی لا فراری باتری جدیدی تولید شده که دوام بیشتری نسبت به باتری اصلی دارد. این کار برای ابر خودرویی که بیشتر وقت خود را در گاراژهای کنترل‌ شده سپری می‌کند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

این نوع حمایت و پشتیبانی فقط به فراری و خودروهای پرچمدار و بالا رده آن محدود نمی‌شود. برخی از سایر برند ها نیز به احیای خودروهای قدیمی پرداخته‌ و برنامه مشابهی برای مدل‌های کلاسیک خود دارند. به عنوان مثال، ب ام و همچنان قطعاتی را برای خودروهای خاطره‌ انگیزی مانند سری ۰۲ و E3 که متعلق به دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی هستند، تولید می‌کند. سوپر اتومبیل جذاب M1 نیز کماکان توسط ب ام و پشتیبانی می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره