نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

معرفی جدیدترین مرسدس G کلاس منصوری، جنجال و افراط با درهای متقارن!

منبع
پدال
بروزرسانی
معرفی جدیدترین مرسدس G کلاس منصوری، جنجال و افراط با درهای متقارن!

پدال/ منصوری بار دیگر سراغ مرسدس G کلاس رفته و با رنگی خاص، قدرت ۸۲۰ اسب بخاری و درهای متقارن، محصولی بحث‌برانگیز خلق کرده است.
 
دنیای تیونینگ خودرو همیشه پر از شگفتی است، اما وقتی نام منصوری به میان می‌آید، می‌دانیم که با چیزی فراتر از یک تغییر ساده روبرو هستیم. این تیونر جنجالی آلمانی بار دیگر به سراغ یکی از محبوب‌ترین بوم‌های نقاشی خود، یعنی مرسدس AMG G63 رفته و جدیدترین عضو از سری لاینیا دآرابو (Linea D'Arabo) خود را معرفی کرده است؛ این یک شاسی‌بلند جنجالی با رنگ قهوه‌ای خاص، کیت بدنه تهاجمی و یک ویژگی منحصربه‌فرد یعنی درهای عقب متقارن است که برخلاف جهت معمول باز می‌شوند.

نگاهی به ظاهر این خودرو کافی است تا امضای منصوری را تشخیص دهید. از گلگیرهای حجیم با حکاکی‌های خاص گرفته تا ورودی هوای عظیم روی کاپوت، سپر جلوی جدید با نوارهای نورانی اضافه و جلوپنجره‌ای که حالا میزبان لوگوی منصوری است، همه‌چیز فریاد می‌زند که این یک G کلاس استاندارد نیست. این تغییرات در تمام بدنه ادامه پیدا می‌کند و شامل رکاب‌های جانبی، قطعات فیبر کربنی روی ستون‌ها و گلگیرها، یک اسپویلر سقفی بزرگ و حتی یک قطعهٔ جداگانه بالای شیشهٔ جلو می‌شود که چراغ‌های بیشتری را در خود جای داده است. در بخش عقب نیز، قابی جدید برای چرخ زاپاس و سپری متفاوت با دیفیوزر و چراغ‌های اضافی، ظاهر تهاجمی آن را تکمیل می‌کنند.

در داخل کابین، همانتم رنگی قهوه‌ای و برنزی بدنه ادامه پیدا کرده است. منصوری تقریباً تمام سطوح، از صندلی‌ها و پنل درها گرفته تا کنسول مرکزی و داشبورد را با چرم سفارشی و طرح‌های خاص خود پوشانده است. فرمان نیز طراحی جدیدی دارد و لوگوی منصوری در جای‌جای کابین به چشم می‌خورد تا هیچ شکی در مورد هویت این خودرو باقی نماند؛ اما شاید جذاب‌ترین قسمت، درهای عقب آن باشد که به سبک خودروهای رولزرویس، در جهت عکس باز می‌شوند و در کنار رکاب‌های برقی، سوار و پیاده شدن را به تجربه‌ای خاص تبدیل می‌کنند.

منصوری هنوز جزئیات فنی دقیقی را منتشر نکرده اما کد P820 که در نام خودرو آمده، به‌احتمال‌قوی به قدرت خروجی آن اشاره دارد که ۸۲۰ اسب بخار است. این یک جهش قابل‌توجه نسبت به قدرت ۵۸۵ اسب بخاری پیشرانه ۴ لیتری V8 توئین توربوی استاندارد G63 است. این خودرو که به‌عنوان یک پروژه سفارشی و تک ساخت توصیف شده، به‌احتمال‌زیاد برای یک مشتری خاص ساخته شده است. منصوری با محصولی دیگر از سری لاینیا دآرابو یک‌بار دیگر نشان داد که در به چالش کشیدن مرزهای طراحی و جسارت، هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir