نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

آغاز فروش پژو 207 با موتور و گیربکس جدید

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
آغاز فروش پژو 207 با موتور و گیربکس جدید

آخرین خودرو/جدیدترین عرضه ایران خودرو از فردا ۶ مهر آغاز می شود اما نکته مهم این عرضه آغاز فروش پژو ۲۰۷ با پیشرانه و گیربکس جدید است.
این خودرو در قالب طرح فروش فوری (تحویل تا ۳۰ روز کاری)، فوق العاده (تحویل تا ۹۰ روز کاری) و پیش فروش (تحویل از حداقل ۴ ماه آینده) عرضه می شود. باید توجه داشت که فقط در طرح فروش فوری و فوق العاده قیمت خودرو قطعی است و در صورت ثبت نام در قالب طرح پیش فروش، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص می شود. دقت کنید تمام نسخه های پژو ۲۰۷ در این طرح به صورت پیش فروش عرضه می شوند و قیمت آن ها زمان تحویل مشخص خواهد شد اما در حال حاضر قیمت های این تیپ ها به شرح زیر است :

نام خودرو

مشخصات

قیمت روز کارخانه (تومان)

پژو ۲۰۷ دنده ای کد کلاس ۶۰۴۰۹

رینگ فولادی – فرمان هیدرولیک – سقف فلز – ترمز کاسه ای عقب

۷۹۱,۴۵۴,۴۵۳

پژو ۲۰۷ دنده ای کد کلاس ۶۰۴۱۰

رینگ آلومینیومی – فرمان برقی – سقف شیشه – ترمز دیسکی عقب

۸۵۵,۰۱۴,۰۴۱

پایگاه خبری آخرین خودرو به عنوان یکی از پرمخاطب ترین رسانه های خودرویی کشور، بیشترین تعداد تولید ویدیو در صنعت خودرو را انجام می دهد. این رسانه به عنوان یک مرجع و بانک خودرو ، محصولات مختلف بازار را مورد بررسی قرار می دهد. در بخش زیر می توانید ویدیو معرفی پژو ۲۰۷ اتوماتیک را مشاهده کنید که به همین پیشرانه مجهز است :


بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش ایران خودرو، ۱۱ محصول این شرکت در قالب طرح های فروش فوری، فوق العاده و پیش فروش به عرضه می رسند. پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3، پژو ۲۰۷ دنده دستی در دو تیپ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تارا دستی V1 پلاس، تارا اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه سوز، سورن پلاس XU7P، رانا پلاس، دنا اتوماتیک و دنا EFP خودروهایی هستند که در این طرح فروش حضور دارند که از میان آن ها، دو تیپ جدید و متفاوت از پژو ۲۰۷ دنده ای را می بینیم. این دو تیپ با کد کلاس های ۶۰۴۰۹ و ۶۰۴۱۰ به عرضه می رسند و پیشرانه گیربکس متفاوتی نسبت به ۲۰۷ های قبلی دارند.
تفاوت تیپ های جدید پژو ۲۰۷ دنده ای
پیشتر موتور TU5 را زیر کاپوت پژو ۲۰۷ دنده ای می دیدیم اما در این دو کد کلاس جدید، پیشرانه TU5P (تیو فایو پلاس) جایگزین شده است. پیشرانه ای که قبل تر در تارا V1 پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تارا V4 می دیدیم و حالا قرار است در نسخه های ۲۰۷ دنده ای هم نصب شود. لازم به ذکر است که نسخه مهندسی سیتروئن از همین پیشرانه در دو محصول شاهین پلاس و پارس نوآ از گروه خودروسازی سایپا هم به کار رفته است.


در پژو ۲۰۷ دنده ای جدید، پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ موسوم به TU5 پلاس مجهز است که خروجی فنی ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را دارد و نسبت به پیشرانه TU5، زمان بندی متغیر سوپاپ های ورودی VVT در این موتور دیده می شود. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد و این همان جعبه دنده ای است که قبلا در سری اول تارا دنده ای V1 دیده می شد. البته این را هم در نظر داشته باشید که به زودی پژو ۲۰۷ دنده دستی به گیربکس ۶ سرعته مجهز خواهد شد که مشابه با جعبه دنده تارا V1 پلاس است.
امکانات پژو ۲۰۷ دنده ای جدید
در دو تیپ جدید پژو ۲۰۷ با کد کلاس های ۶۰۴۰۹ و ۶۰۴۱۰، امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، نمایشگر لمسی مولتی مدیا، کلیدهای کنترلی روی فرمان، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری، سنسور نور، آینه های جانبی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سیستم نشانگر تعویض دنده، سنسور TPMS و… دیده می شود. در تیپ ۶۰۴۰۹، فرمان هیدرولیک بوده و ترمز عقب کاسه ای است و سقف فلزی را داریم و همچنین رینگ ها فولادی است. اما در تیپ ۶۰۴۱۰، ترمز عقب دیسکی است و سقف شیشه ای کار شده و رینگ های آلومینیومی را می بینیم. همچنین در این تیپ فرمان نیز از نوع کمکی برقی است

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir