پدال/ پس از انجام معامله بين اتحاد رنو-نيسان و ميتسوبيشي در اکتبر سال پيش و قرار گرفتن اين خودروساز زير چتر حمايتي اتحاد بزرگ ژاپني-فرانسوي، اين برند کهنهکار ژاپني ميتواند به افزايش فروش رنو در جنوب آسيا کمک کند.
هماکنون طبق گفتههاي مدير ارشد ميتسوبيشي، اين گروه بزرگ برنامههايي براي انجام اين کار دارد. Trevor Mann در خلال گفتوگو با اتونيوز تأييد کرده که اين کمپاني ژاپني در واقع ميتواند خودروهاي ريبج شدهي رنو را در اين بازار به فروش برساند.
او ميگويد:
رنو تقريباً در جنوب آسيا حضوري ندارد. اگر استفاده از نشان ميتسوبيشي بر روي محصولات رنو در جنوب آسيا براي اين شرکت فرانسوي جالب باشد، پس بحثهاي جذابي را ميتوان انجام داد.
Trevor Mann که قبلاً يکي از مديران ارشد نيسان بود، پس از در دست گرفتن 34 درصد سهام ميتسوبيشي، توسط کارلوس گوسن مأمور دگرگوني ميتسوبيشي شد. پس از انجام اين معاملهي 2.3 ميليارد دلاري تأييد شد که دو کمپاني به دنبال توليد مشترک پيکاپ تراکها براي بازار جنوب آسيا هستند.
اين مدير ارشد اوايل ماه جاري در مصاحبه با رويترز گفت:
اگر شما به عملکرد هزينهاي ما در آن ناحيه نگاه کنيد خواهيد فهميد که ما سنگ محک داخل اتحاد شکل گرفته هستيم. هزينههاي ما در پيکاپها کمتر از نيسان است.
با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد