خودرو بانک/ مکس ورشتپن پس از اينکه در سريعترين دور خود در تمرين دوم مسابقه اتريش به بالاي جلو خودرو آسيب وارد کرد اطمينان داد که براي کسب بهترين نتيجه وارد مسابقه خواهد شد.
خودرو RB16 پر است از بهروزرساني هاي گوناگون و از همه مهمتر نسخه دوم پاوريونيت ساخت هوندا.
با وجود اسپيني که مکس ورشتپن در تمرين دوم مسابقه اتريش داشت توانست در رده سوم و پشت سر خودرو هاي مرسدس با رهبري لوئيس هميلتون قرار بگيرد. هرچند مکس اين شانس را داشت تا در انتهاي تمرين دوم زمان خود را بهبود دهد اما هيچ تلاش و اسراري بر اين امر نداشت. مکس گفت:
مکس ورشتپن
در کل يک روز خوب را سپري کرديم، خودرو تعادل خوبي داشت و از تعداد دورهايي که زديم بسيار راضي هستم. با توجه به وقفه طولاني مسابقات، اين نکته خيلي مهمي است.
زمان هاي ثبت شده در تمرين اطلاعات دقيقي به ما نميدهند. بالاي جلوي خودرو در دور سرعتي که داشتم آسيب ديد و ما مجبور به تعويض آن شديم. به نظرم عملکرد من کمي تهاجمي بود و به همين دليل دچار اسپين شدم.
اسپين شدن مکس ورشتپن
موانع مرزي پيست يا همان کرب ها در اينجا کمي بلندتر هستند و اين براي تمام خودرو ها يکسان است. اين کرب ها دشمن باله جلوي خودرو هستند، بايد بيشتر مراقب آنها باشيم.
همتيمي مکس، الکس آلبون، نيز بارها دچار اسپين شد و همين امر باعث شد تا در تمرين دوم به رتبه ۱۳ و اختلاف زماني ۱.۱۴۹ ثانيه با هميلتون برسد. آلبون کرب هاي کنار پيست را قاتلان باله جلو خودرو ناميد.
چند قسمت از خودرو جاي پيشرفت دارد و بايد بر روي آنها کار کنيم. هميشه جاي پيشرفت براي خودرو وجود دارد، بايد صبر کنيم و ببينيم فردا چه نتايجي ميگيريم.
رانندگان همه تلاش خود را ميکنند تا از حداکثر فضاي پيست بهره ببرند اما در اينجا بايد خيلي مراقب کرب ها بود. اگر زيادي بر روي آنها برويد ميتوانند به خودرو آسيب جدي وارد کنند. آنها قاتلان باله جلو هستند. اما در کل حس خودرو حس خوبي دارد و اميدوار به نتايج فردا هستيم.
بازار