نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ پراید ۱۱۲ میلیونی شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ پراید ۱۱۲ میلیونی شد

خبرآنلاين/ بازار خودرو از ۲۰ شهريور ماه استارت افزايش قيمت را زد و در بين اين افزايش قيمت ها اين بازار براي چند روزي ثبات را تجربه کرد و در حال حاضر قيمت ها در اين بازار در حال تعديل شدن هستند.
افزايش قيمت ها در بازار خودرو که از ۲۰ شهريور ماه آغاز شده بود در حالي ادامه پيدا کرد که خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ تا ۸۸۰ ميليون تومان بالا رفت اما طي چند روز اخير و نزديک شدن به تعطيلات آخر هفته قيمت ها در اين بازار کمي تعديل شدند به گونه اي که اين خودرو در حال حاضر ۸۷۸ ميليون تومان قيمت دارد و مدل ۹۸ آن نيز از ۸۴۰ ميليون تومان به قيمت ۸۳۸ ميليون تومان رسيده است.

در اين بين که قيمت پژو ۲۰۶ تيپ ۲ طي چند هفته اخير بر روي ۱۹۵ ميليون تومان ثابت بوده است پژو ۲۰۶ تيپ ۵ کمي کاهش قيمت را تجربه کرده است و از ۲۴۷ ميليون تومان در ۲۳ شهريور اين خودرو امروز به قيمت ۲۴۵ ميليون تومان رسيده است و در اين بين اما خودرو ۲۰۶ صصندوقدار نيز ثبات قيمت را طي چند هفته اخير تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۴۰ ميليون تومان قيمت دارد.

در بين خودروهاي گروه تيبا نيز وضع به همين منوال است و در حالي که خودرو تيبا هاچ بک اي ايکس طي چند روز اخير ۱ ميليون تومان ارزان شده است و به قيمت ۱۳۴ ميليون تومان رسيده است تيبا هاچ بک پلاس روي ۱۴۰ ميليون تومان ثابت مانده است و در حال حاضر تيبا صندوقدار اس ايکس و صندوقدار پلاس به ترتيب ۱۲۱ و ۱۳۷ ميليون تومان قيمت دارند.


در اين بين اما نوسانات قيمت در بين خودروهاي دنا بيشتر ديده مي شود به طوري که خودرو دنا معمولي با افزايش ۲ ميليون توماني طي چند هفته اخير از ۲۷۵ ميليون تومان به ۲۷۷ ميليون تومان رسيده است و دنا پلاس دنده اي توربو نيز با افزايش ۱ ميليون توماني امروز ۳۵۵ ميليون تومان قيمت دارد و دنا پلاس دنده اي ساده نيز از ۳۰۰ ميليون تومان در ۲۳ شهريور ماه امروز به قيمت ۳۰۲ ميليون تومان رسيده است.

قيمت انواع خودروهاي ساينا نيز طي اين مدت ثابت بوده است و در حال حاضر ساينا اي ايکس دنده اي ۱۲۵ ميليون تومان و ساينا پلاس دنده اي ۱۳۹ ميليون تومان قيمت دارند.

در بين خودروهاي گروه پرايد نيز پرايد ۱۱۱ نزديک به ۱ ميليون تومان ارزان شده است و اين خودرو در حال حاضر ۱۱۲ ميليون تومان قيمت دارد و پرايد ۱۳۱ نيز ۱ ميليون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۹۸ ميليون تومان قيمت دارد و پرايد ۱۳۲ نيز از ۱۰۰ ميليون تومان در ۲۳ شهريور ماه امروز به قيمت ۹۹ ميليون تومان رسيده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره