logo

مقایسه سه خودروی خارجی محبوب با قابلیت هایی ممتاز

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
مقایسه سه خودروی خارجی محبوب با قابلیت هایی ممتاز

باشگاه خبرنگاران/ خودرو‌هاي Toyota Camry TRD, Honda Accor، Mazda Mazda۶ خودرو‌هاي محبوب در بازار خودرو‌هاي خارجي به شمار مي‌روند.
 

خودرو‌هاي چهار درب با سايز متوسط هنوز هم از خودرو‌هاي محبوب در بازار بشمار مي‌روند و بسياري از مشتريان خريد آن‌ها را به ساير خودرو‌هاي موجود در بازار ترجيج مي‌دهند.

اما در اين مطلب به مقايسه سه خودروي Toyota Honda Accor، Mazda Mazda و Camry TRD خواهيم پرداخت. اين خودروها، خودرو‌هايي هستند که با توجه به کارايي و قابليت خود از خودرو‌هاي محبوب در بازار هستند.

خودروي کمري TRD از لحاظ قدرت در ميان اين سه خودرو در صدر قرار دارد. توان موتور ۳.۵ ليتري V۶ تنفس طبيعي آن ۳۰۱ اسب بخار (۲۲۵ کيلووات) با گشتاور ۲۶۷ پوند فوت (۳۶۲ نيوتن متر) است، دقيقاً مانند کلاس XSE و XLE. از طريق يک گيربکس هشت سرعته اتوماتيک کار مي‌کند. مدل TRD از سيستم تعليق ارتقا يافته، از ترمز‌هاي بزرگتر و لاستيک‌هاي چسبناک نيز بهره‌مند است.

مقايسه سه خودروي خارجي با قابليت هايي ممتاز

اما در جايگاه دوم خودروي Honda Accor قرار مي‌گيرد. اين خودرو از يک موتور چهار سيلندر ۲.۰ ليتري توربوشارژ بهره مي برد که ۲۵۲ اسب بخار (۱۸۸ کيلووات) با گشتاور ۲۷۳ پوند فوت (۳۷۰ نيوتن متر) توليد مي‌کند. نيروي موتور از طريق جعبه دنده اتوماتيک ۱۰ سرعته کار مي‌کند. به طور خاص مي‌توان به امکانات ميراگر‌هاي تطبيقي ​​و نمايشگر آن اشاره کرد.

مقايسه سه خودروي خارجي با قابليت هايي ممتاز

و سرانجام مزدا ۶ با چهار سيلندر ۲.۵ ليتري توربوشارژ با قدرت ۲۵۰ اسب بخار (۱۸۶ کيلووات) و ۳۱۰ پوند فوت (۴۲۰ نيوتن متر) گشتاور. يک جعبه دنده شش سرعته اتوماتيک در آن بکار رفته است وجود. در حالي که کمترين قدرت اسب بخار را دارد، اما مزدا از نظر گشتاور خروجي پيشتاز است. در حالي که در اين مقايسه از مدل ۲۰۲۰ استفاده شده، اما مدل ۲۰۲۱ کمي ارتقا يافته است که ميزان گشتاور را به راحتي به ۳۲۰ پوند فوت (۴۳۴ نيوتن متر) مي‌رساند.

مقايسه سه خودروي خارجي با قابليت هايي ممتاز

فقط با نگاهي به مشخصات بالا، ممکن است انتظار داشته باشيد که خودروي هوندا در برابر تويوتا و مزدا پايين تر قرار مي گيرد، اما برعکس اين اتفاق مي‌افتد. در واقع آکور در مسابقه درگ بر هر دو پيروز مي‌شود، اگرچه هنگام دور زدن فقط در برابر کمري کم مي‌آورد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar