برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

توضیحات مدیر فروش آرین پارس موتور در مورد عرضه لاماری ایما

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
توضیحات مدیر فروش آرین پارس موتور در مورد عرضه لاماری ایما

آخرین خودرو/ از صبح امروز ثبت نام قطعی برای مشتریان لاماری ایما که پیش از این در اولین دوره سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی ثبت نام داشته اند، آغاز شده است. همین موضوع پرسش هایی را در ذهن مخاطبان «آخرین خودرو» ایجاد کرده است که برای رسیدن به پاسخ، گفت و گویی را با مدیر فروش داشته ایم.
علی موسوی خرم، مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور، در گفت و گو با خبرنگار آخرین خودرو گفت: «در حال حاضر دومین فراخوان متقاضیان لاماری ایما که در دوره اول سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی ثبت نام کرده اند، آغاز شده است و قیمت یک میلیارد و 556 میلیون تومان برای این فراخوان لحاظ می شود. لذا مشتریانی که نوبت دهی آن ها در دوره نخست سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی برای تابستان 1402 بوده است، می توانند تا روز پنج شنبه نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام کنند».
وی در ادامه افزود: «بخشنامه اعلام شده به معنی فروش لاماری ایما به روشی دیگر نیست و صرفاً مشتریان دوره اول سامانه یکپارچه می توانند از این بخشنامه استفاده کنند. همچنین با توجه به تقاضای ثبت شده برای تابستان، پاییز و زمستان 1402 برای لاماری ایما، شرکت آرین پارس موتور به دنبال آن است که تقاضای این دسته از مشتریان را تا پایان سال پاسخ دهد و به همین جهت در دوره دوم عرضه خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه حضور ندارد».
موسوی خرم ادامه داد: «با توجه به سیاست گذاری های فعلی، برنامه ای برای عرضه لاماری ایما تا پایان سال نداشته و تقاضای ثبت شده در پایان سال 1401 برای این خودرو در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی بیش از ظرفیت فعلی تولیدمان در سال 1402 است و برای همین و به جهت جلوگیری از ایجاد تعهدات معوق، برنامه ای برای اعلام شرایط فروش جدید نداریم. لذا با توجه به تقاضای یاد شده، ظرفیت تولید سال جاری، و همچنین به جهت رعایت بیش از پیش خوش قولی در رفع تعهدات به مشتریان اعلام می کنم که آرین پارس موتور فعلا برنامه عرضه جدیدی برای خودروی لاماری ایما نداشته و تمام تمرکزمان این است که به تقاضای ثبت شده قبلی پاسخ دهیم».
مدیر فروش آرین پارس موتور در پایان گفت: «اگر در آینده شرایط بهتری حاصل شود و فرایند تامین قطعات منفصله و تولید تسهیل گردد، شاید بتوانیم شرایط لازم برای عرضه مجدد و مازاد بر تقاضای فعلی را فراهم نماییم. در صورتی که برنامه ای برای عرضه مجدد داشته باشیم، حتماً به صورت رسمی و از طریق مراجع اطلاع رسانی این شرکت اعلام خواهیم کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir