نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

تصاویر و مشخصات رسمی «ام وی ام X33 کراس» منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
تصاویر و مشخصات رسمی «ام وی ام X33 کراس» منتشر شد

آخرین خودرو/ شرکت مدیران خودرو به تازگی تصاویر رسمی و مشخصات ام وی ام X33 کراس را منتشر کرده است. این خودرو ۲۵ تیر ماه رونمایی خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو، شرکت مدیران خودرو که به تازگی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس را به بازار معرفی کرده است، می خواهد تا محصول جدید را به نشان MVM اضافه کند. ام وی ام X33 کراس که نسخه ارتقا یافته و لوکس X22 پرو به حساب می آید، به تازگی با نسخه اتوماتیک در وبسایت رسمی مدیران خودرو معرفی شده است. مدیران خودرو برنامه دارد تا نمونه تنفس طبیعی و دنده دستی این خودرو را هم به بازار عرضه کند. آن طور که گفته می شود، X33 کراس در بحث فنی و کیفی جایگاه بهتری را نسبت به X22 پرو دارد.

نمونه اتوماتیک ام وی ام X33 کراس به پیشرانه یک لیتری توربوشارژر و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه که فناوری AVL اتریش را دارد ۱۱۰ تا ۱۱۲ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این تیپ ایکس ۳۳ کراس از نوع اتوماتیک CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته است.

در ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو امکاناتی مانند سانروف، چهار کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، جلو آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، نور پردازی کابین، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سربالایی، تنظیم حالت رانندگی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، تهویه الکتریکی دستی، شارژر بی سیم تلفن همراه، گرمکن صندلی های جلو، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین و سنسور پارک عقب، رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی و… دیده می شود.

مشخصات اولیه ام وی ام X33 کراس دنده دستی
با این اطلاعات مشخص است که X33 کراس سطح ایمنی و امکانات بیشتری را نسبت به X22 پرو در اختیار مشتریان می گذارد. نمونه دنده دستی این خودرو مانند X22 پرو MT به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز خواهد بود. این پیشرانه ۱۱۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان را به چرخ های جلوی X33 کراس MT می رساند. همچنین برخی امکانات رفاهی و ایمنی در نمونه دنده دستی ایکس ۳۳ کراس نخواهد بود.

هنوز به صورت رسمی قیمت ام وی ام X33 کراس مشخص نشده است. اما گفته می شود که این خودرو احتمالاً ۲۰ درصد از X22 پرو گران تر خواهد بود. از سویی می دانیم که در گام نخست، مدیران خودرو نمونه اتوماتیک X33 کراس را به بازار عرضه می کند. با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده از ام وی ام X33 کراس احتمال دارد که ترکیب رنگ قطعات کابین در نمونه نهایی این خودرو تغییر کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره