logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

مشکل عجیب کیم کارداشیان برای بازی در «جیمز باند»!

منبع
اعتماد
بروزرسانی
مشکل عجیب کیم کارداشیان برای بازی در «جیمز باند»!

اعتماد/ کارداشیان در اپیزود اخیر برنامه «کارداشیان‌ها» می‌گوید «عاشق» تصور پیوستن به این چندگانه است اما اعتراف می‌کند که تنها مانع او میل شدیدش به بوتاکس است.
تعلل تهیه‌کنندگان جیمزباند در معرفی بازیگر بعدی نقش مأمور ۰۰۷ پس از «دنیل کریگ» سبب شده «کیم کارداشیان» دست کم از نظر خودش به یکی از گزینه‌ها تبدیل شود. «آرون تیلور-جانسون» بازیگر «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) آخرین بازیگری است که به این نقش نزدیک شده اما کارداشیان ۴۳ ساله که چند ماه بیشتر از ورودش به بازیگری نمی‌گذرد خود را شایسته جانشینی با کریگ می‌داند.
به نقل از سی نما ، کارداشیان در اپیزود اخیر برنامه «کارداشیان‌ها»  می‌گوید «عاشق» تصور پیوستن به این چندگانه است اما اعتراف می‌کند که تنها مانع او میل شدیدش به بوتاکس است. یکی از دوستان بازیگر سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) می‌گوید او می‌تواند به اولین «۰۰۷ زن» تاریخ تبدیل شود.
کارداشیان در واکنش به این تصور می‌گوید: «اینکه به جای نامزد باند، می‌گویند دوست پسر باند. حماسی خواهد بود.» او به شوخی اضافه می‌کند: «احساس می‌کنم که برای نشان دادن احساس بیشتر باید کمتر بوتاکس کنم، اما نمی‌توانم.» او می‌گوید پس از بازی در «داستان ترسناک آمریکایی» چندین پییشنهاد بازیگری دریافت کرده که یکی از آن‌ها فیلم کمدی «چرخ پنجم» (The Fifth Wheel) برای نتفلیکس است.
تهیه‌کنندگان «جیمز باند» پیش‌تر تأکید کرده بودند که بازیگر بعدی یک مرد بریتانیایی خواهد بود. «آنا د آرماس» بازیگر «وقتی برای مردن نیست» دو سال پیش به «سان» گفت: «به یک باند زن نیازی نیست. هیچ نیازی نیست که شخصیت دیگری سرقت و تصرف شود. رمانی وجود داشته که به پیدایش دنیای «جیمز باند» و این فانتزی او منجر شده.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره