نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

چه خبر از هوتن شکیبا و غزل شاکری؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از هوتن شکیبا و غزل شاکری؟

خراسان/ هوتن شکیبا در ویژه‌برنامه «یورو 2024» با اجرای عادل فردوسی‌پور، ضمن ابراز امیدواری نسبت به ممیزی نکردن فیلم «صبحانه با زرافه‌ها»، در ادامه گفته است که افراد بدون آگاهی و نابلد درباره چنین مسائلی تصمیم می‌گیرند وگرنه «لیسانسه‌ها» می‌توانست ادامه داشته باشد.
رضا کیانیان این روزها مشغول بازی در سریال «بی‌عاطفه» اثر کمال تبریزی است. او پیش از این در چهار فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی با تبریزی همکاری داشته است. بهاره کیان‌افشار، مهتاب ثروتی و مه‌لقا مینوش‌زاد از بازیگران این مجموعه نمایش خانگی هستند.
نوید محمدزاده از امشب برای ایفای نقش در کنسرت – نمایش «سی‌صد» به کارگردانی سهراب پورناظری روی صحنه خواهد رفت و در این پروژه با بهرام رادان و بهرام افشاری هم بازی می‌شود. این بازیگر پس از پنج سال دوری از تئاتر به صحنه نمایش بازگشته است.
غزل شاکری به زودی با فیلم «روایت ناتمام سیما» کاری از علیرضا صمدی به سینما می‌آید. این فیلم با بازی حامد کمیلی و آزاده صمدی سال 1401 در جشنواره فجر رونمایی شد. شاکری آخرین‌بار سال 99، با فیلم «سازهای ناکوک» در سینمای آنلاین دیده شد.
محمود کلاری فیلم بردار سینما در کارگاه انتقال تجربیات خود، از فیلم «سرب» اثر مسعود کیمیایی و محصول سال 67 به عنوان سخت‌ترین تجربه خود یاد کرده و گفته است که فیلم برداری این فیلم همزمان با موشک‌باران تهران توسط عراق انجام می‌شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره