نماد آخرین خبر

مایکل مان آرشیو «فراری» را آنلاین کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
مایکل مان آرشیو «فراری» را آنلاین کرد

مهر/ کارگردان نامدار مجموعه‌ای گردآمده از محتوای آرشیوی خود از فیلم «فراری» ۲۰۲۳ را در دسترس همگان گذاشته است.

به نقل از ورایتی، مایکل مان در یک وب‌سایت تعاملی جدید، نگاهی اجمالی به روند تاثیرگذار فیلم‌سازی خود دارد و با ۲۰ ویدیوی مستند کوتاه، جزئیات کارهای خود و بازیگرانش را از آموزش و تمرین‌ها تا تصویربرداری، دوربین و استراتژی‌های بخش هنری ارایه می‌کند. این فیلم‌ها نشان می‌دهند که تاثیرگذاری کار کارگردان در روند شکل‌گیری درام، طراحی و مهندسی چگونه پیش می‌رود. در این فیلم‌ها ماشین‌های مسابقه‌ای کپی شده از اصل، سیستم‌های دوربین، تصادف غم‌انگیز در پیست و موارد دیگر ضبط شده است.

این بایگانی همچنین شامل صفحات نوشتاری مان درباره موضوع، یادداشت‌هایی درباره برنامه، استوری‌بردها و صدای ضبط‌شده وی است.

دسترسی به آرشیو «فراری» با پرداخت ۶۵ دلار در وب سایت Mann ممکن است. هر کاربر دارای یک مجوز دسترسی منحصر به فرد خواهد بود که اجازه می‌دهد تا هر زمان که بخواهد وارد این مجموعه گسترده بایگانی شود و در آن به بررسی بپردازد.

ادوارد ساکسون، تهیه‌کننده «سکوت بره‌ها» از این پروژه به عنوان مکملی منحصر به فرد و ضروری برای فیلم و فیلم‌سازی یاد کرده که هم بسیار سرگرم کننده است و هم به درک فرآیند فیلمسازی این کارگردان بدون حضور در صحنه فیلمبرداری کمک می‌کند.

فیلم «فِراری» به کارگردانی مایکل مان و نویسندگی تروی کندی مارتین در سال ۲۰۲۳ ساخته شد تا به زندگی انزو فراری، تولیدکننده خودروی فراری بپردازد. آدام درایور، پنه‌لوپه کروز، شیلین وودلی، سارا گدون، گابریل لئون، جک اوکانل و پاتریک دمپسی بازیگران این فیلم بودند.

«فِراری» در بخش رقابتی هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در این جشنواره به نمایش درآمد. این فیلم که نقدهای مثبتی از منتقدان گرفت از سوی هیات ملی بازبینی به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر ۲۰۲۳ معرفی شد.

داستان تولید «فراری» مفصل است و مایکل مان از سال ۲۰۰۰ به تولید این فیلم علاقه‌مند شد و درباره آن با سیدنی پولاک صحبت کرد. ابتدا قرار بود این فیلم با بازی کریستین بیل در تابستان ۲۰۱۶ در ایتالیا ساخته شود، اما بیل دچار مشکل شد و پس از وی هیو جکمن وارد مذاکره شد، اما در نهایت آدام درایور برای ایفای نقش اصلی انتخاب و فیلمبرداری از آگوست ۲۰۲۲ در ایتالیا آغاز شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره