نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

«پسران نیکل» جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۴ را افتتاح می‌کند

منبع
مهر
بروزرسانی
«پسران نیکل» جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۴ را افتتاح می‌کند
مهر/ «پسران نیکل» که با اقتباس از رمان کولسون وایتهد ساخته شده فیلم افتتاحیه جشنواره نیویورک امسال است.

 به نقل از ورلد آف ریل، «پسران نیکل» ساخته رامل راس شصت و دومین جشنواره فیلم نیویورک را ۲۷ سپتامبر برابر با ۶ مهر افتتاح خواهد کرد.

این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته کولسون وایتهد که برنده جایزه پولیتزر ۲۰۱۹ شد ساخته شده است. در «پسران نیکل» ایتن هریس، براندون ویلسون، هامیش لینکلیتر، فرد هچینگر، دیوید دیگز و آنجانو الیس تیلور ایفای نقش کرده‌اند.

در اعلامیه‌ای که دوشنبه منتشر شد از این فیلم به عنوان فیلمی یاد شده که از یک کتاب بزرگ نادر اقتباس شده و در عین حال قدرت و دقت مطالب این کتاب را حفظ کرده و زیبایی‌شناسی منحصر به فرد خود را نیز خلق کرده است.

این فیلم که به کارگردانی رامل راس ساخته شده درباره ۲ نوجوان سیاه‌پوست است که در یک خانه اصلاح و تربیت نوجوانان در فلوریدا دوران جیم کرو که با قوانین وحشیانه اداره می‌شود، به سر می‌برند.

دوستی نزدیک این ۲ پسر به آنها کمک می‌کند تا امید خود را حفظ کنند و حتی در حالی که وحشت در اطراف آنها و در آکادمی نیکل بالا می‌رود، به فردا فکر کنند. آکادمی نیکل نمونه‌ای کوچک از نژادپرستی آمریکایی در اواسط قرن بیستم است و بر اساس داستان واقعی یک کانون اصلاح و تربیت ایالت فلوریدا که بیش از یک قرن (از سال ۱۹۰۰ تا ۲۰۱۱) فعالیت داشت، نوشته‌ و به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های تایم در این دهه انتخاب شد. پسر سیاه‌پوستی به نام الوود کورتیس، شخصیت اصلی داستان است که در اوایل دهه ۱۹۶۰ همراه مادربزرگش به نام هریت در فلوریدا زندگی می‌کند و ناعادلانه به جرم سرقت اتومبیل محکوم و به آکادمی نیکل فرستاده می‌شود.

این اولین فیلم داستانی است که رامل راس می‌سازد. او پیش از این مستند شاعرانه و از نظر بصری خیره کننده «هیل کانتی امروز صبح» را ساخته بود.

استودیو آمازون «پسران نیکل» را ۲۵ اکتبر راهی سینماها خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar