نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سریال شهید رئیسی ساخته می‌شود؟

منبع
صبا
بروزرسانی
سریال شهید رئیسی ساخته می‌شود؟

صبا/ رئیس سازمان صداوسیما گفت: درباره ساخت سریال درباره شهید رئیسی و شهدای خدمت، باید سرگذشت واقعی این شهدا را مطالعه شود تا درام خوبی از آن استخراج شود و تیم تولیدی شکل بگیرد و این کار در دستور کار قرار دارد. امیدواریم بتوانیم به قالب جذاب و حرفه‌ای برسیم و این کار نباید رفع‌تکلیفی باشد.

جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «طوبی» در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره ساخت سریال‌هایی درباره شهید رئیسی و امیرعبداللهیان، خاطرنشان کرد: کارهایی که در مورد شخصیت‌های ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی باید انجام شود و حتماً باید کارهای قوی باشد یک کار به نوعی رفع تکلیفی درباره این شخصیت‌ها انجام دهیم و پرداختن به شخصیت‌ها الزماً به معنای پرداختن مستقیم به شخصیت آنها نیست. کما اینکه کارهایی در سال‌های اخیر شاهد بودیم در کنار آن شخصیت اصلی داستان‌های فرعی دیگری تولید می‌شود که سایه آن شخصیت در کار دیده می‌شود. به این واسطه هم حساسیت‌ها کمتر شود و هم برای اینکه کار سریع‌تر و با پیچیدگی کمتری پیش برود.
وی اضافه کرد: درباره ساخت سریال درباره شهید رئیسی و شهدای خدمت، باید سرگذشت واقعی این شهدا را مطالعه شود تا درام خوبی از آن استخراج شود و تیم تولیدی شکل بگیرد. این کار در دستور کار قرار دارد. امیدواریم بتوانیم به قالب جذاب و حرفه‌ای برسیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar