نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

واکنش مداح اهل بیت به یک فیلم

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ مهدی رسولی، مداح اهل بیت، از همه مردم و هیات ها دعوت کرد که پای کار فیلم سینمایی «شور عاشقی» بیایند.

مهدی رسولی پس از تماشای فیلم سینمایی «شور عاشقی» که داستانی عاشورایی دارد، تماشای این فیلم را توفیقی از جانب خداوند عنوان کرد و گفت: من جدّا از کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران، و همه عوامل و سازندگان این فیلم تشکر می‌کنم. کار برای اهل بیت همیشه یک نور دیگری دارد.

مهدی رسولی از مردم خواست قدمی را که این افراد برای کاروان آزادگان کربلا خاصه حضرت زینب سلام الله علیها برداشتند را ارج بنهند و افزود: از هیئات، حسینیه‌ها، مردم و خانواده‌ها می‌خواهم پای این کار هنری بنشینند؛ چرا که این کار، هم تشویق است، هم روضه است، هم بنای ما کمک کردن است برای آینده، تا از این تولیدات خیلی خیلی زیاد داشته باشیم که به آن‌ها احتیاج داریم.

فیلم سینمایی «شور عاشقی» که از ماه محرم به سینماها آمده و قابلیت اکران در شهرها و مناطق فاقد سینما را نیز دارد، راوی داستانی از کاروان اسرای کربلا در مسیر کوفه تا شام است و اهمیت روایت و رسانه را گوشزد می‌کند.

عموم مردم می‌توانند علاوه بر تماشای این فیلم در سینماهای سراسر کشور، از طریق سامانه اکران مردمی عمار، آن را در مکان‌هایی مانند هیئات، مساجد، حسینیه‌ها، سالن‌های فرهنگی شهر و ... به نمایش بگذارند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و درخواست اکران فیلم شور عاشقی می‌توانید به نشانی ekranmardomi.ir/movie/love-passion مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره