نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

فیلم ترسناک «لنگ‌درازا» یک غافلگیری برای تابستان امسال

منبع
دنياي تصوير
بروزرسانی
فیلم ترسناک «لنگ‌درازا» یک غافلگیری برای تابستان امسال

دنیای تصویر/ فیلم ترسناک «لنگ‌درازا» (“Longlegs) محصول کمپانی نئون به غافلگیری فصل تابستان امسال تبدیل شد. این فیلم با بازی نیکلاس کیج، مایکا مونرو و به کارگردانی آز پرکینز توانست پرفروش‌ترین فیلم کمپانی نئون تا امروز لقب بگیرد. فروش «لنگ‌دراز» از فروش «انگل» ۵۳ میلیون دلار) در آمریکا پیش گرفت. فروش «لنگ‌دراز» در آمریکا ۶۰ میلیون دلار بوده.
به گزارش دنیای تصویر، فروش «لنگ‌دراز» از فیلم ترسناک «توطئه‌آمیز/Insidious» ساخته جیمز ون پیشی گرفت و به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک مستقل ۲۵ سال اخیر تبدیل شد. انتظار می‌رود فروش «لنگ‌دراز» در آمریکای شمالی به ۷۵ میلیون دلار برسد و در مجموع فروش جهانی آن ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود. آیا دنباله‌ای برای این فیلم خواهند ساخت؟ هنوز مشخص نیست. کمپانی نئون بیش از ده میلیون دلار برای بازاریابی «لنگ‌دراز» هزینه نکرده که بیشتر تبلیغات مجازی یا به عبارتی تبلیغات آنلاین بوده است.
داستان درباره یک مامور زن اف‌بی‌آی است که درباره پرونده یک قاتل سریالی (نیکلاس کیج) تحقیق می‌کند. با پیدا شدن شواهد جدید، پرونده پیچیده‌تر می‌شود و او ارتباط شخصی خود با قاتل را کشف می‌کند و....

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره