نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «شین هه سان»

منبع
فراديد
بروزرسانی
بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «شین هه سان»

فرادید/ شین هه سان در سال 2024 از سوی مجلۀ فوربس در ردۀ چهلم بانفوذترین سلبریتی‌های کره‌ای قرار گرفته است. خیلی از منتقدان نیز او را یکی از بهترین بازیگران نسل خودش می‌دانند. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با حضور این بازیگر محبوب و با استعداد را ملاحظه می‌کنید.

شین هه سان، بازیگر 34 سالۀ کره‌ای، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن در صنعت سرگرمی کره است. توانایی او در ایفای نقش‌های کمدی و عاشقانه باعث شده که در تعداد قابل توجهی از سریال‌های پرمخاطب کره‌ای حضور داشته باشد؛ او به ویژه برای ایفای نقش‌های کلیدی در سریال‌های موفق کره‌ای مانند «هنوز هفده سالگی»، «آخرین ماموریت فرشته: عشق»، «آقای ملکه»، «دوباره در نوزدهمین زندگی‌ام می‌بینمت» و «به سامدال‌ری خوش آمدید» شناخته می‌شود.
در اینجا فهرستی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌ها با حضور شین هه سان را ملاحظه می‌کنید.

1. افسانه دریای آبی  (2016)
در دوران چوسان، یک پری دریایی توسط یک فرماندار نجات می‌یابد و به دریا بازگردانده می‌شود. در زمان حاضر، مسیرهای آن‌ها دوباره تلاقی می‌کند آن هم در حالی که روح مرد حالا در بدن یک کلاهبردار متولد شده است. شین هه سان در این سریال نقش فرعی دختری دانشجو به اسم چا شی-آه را بازی می‌کند.
2. پنج تا بچه بسه (2016)
دو نفر که هر دو در ازدواج‌های قبلی خود ناکام بوده‌اند، با یکدیگر آشنا می‌شوند و به تدریج عاشق هم می‌شوند. در این مسیر، این دو نفر با زندگی گذشته و همینطور روابط خود با خانواده‌هایشان دست و پنجه نرم می‌کنند. شین هه‌سان در این سریال نقش یک معلم ابتدایی خجالتی را بازی می‌کند.
3. اوه روح من (2015)
دختری به اسم نا بونگ-سون که توانایی دیدن ارواح را دارد به عنوان یک دستیار سرآشپز در یک رستوران کار می‌کند. او به رئیسش، کانگ سان-وو، علاقه دارد و کانگ سان-وو پس از اینکه بونگ-سون توسط روح یک دختر اغواگر تسخیر می‌شود به او علاقه پیدا می‌کند. شینت هه سان در این سریال نقش خواهر کانگ سان-وو را بازی می‌کند.
4. زندگی طلایی من (2017)
این سریال یکی از اولین درخشش‌های شین هه سان در یک نقش اصلی بود. در اینجا او نقش زنی به اسم سئو جی-آن را بازی می‌کند که سخت‌کوش و مصمم است و با وجود همه مشکلات به هیچ‌وجه متوقف نمی‌شود تا موفق شود. در نهایت، او در گروه هاسونگ استخدام می‌شود، اما بدون اینکه بداند، در واقع نوه صاحب اصلی این شرکت بزرگ است.
5. هنوز 17 ساله (2018)
شین هه سان در این سریال نقش دختری را بازی می‌کند که نابغۀ ویولن‌نوازی است؛ او در هفده سالگی در اثر حادثه‌ای به کما می‌رود و 13 سال بعد در 30 سالگی بیدار می‌شود، در حالیکه هنوز ذهنیت یک نوجوان 17 ساله را دارد. او با مردی آشنا می‌شود که تجربه مشابهی داشته و هنوز از آنچه اتفاق افتاده زخم خورده است.
6. او زیبا بود (2015)
جی سونگ-جون و کیم هه-جین دوستان دوران کودکی هستند. در کودکی، سونگ-جون چاق و غیر جذاب به نظر می‌رسید. در مقابل، هه‌جین زیبا و از خانواده‌ای ثروتمند بود، اما با گذر زمان، ظاهر و ثروت خود را از دست داد. در بزرگسالی، او در یک مجله مد استخدام می‌شود، اما به زودی متوجه می‌شود که رئیس جدید و ناخوشایند او در واقع سونگ-جون است که حالا جذاب و خوش‌تیپ شده است. شین هه سان در این سریال نقش هان سئول را بازی می‌کند که یکی از همکاران کیم هه جین در مجله مد است.
7. سرود مرگ (2018)
این سریال بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و ماجرای عشق تراژیک یک نمایشنامه‌نویس و یک خواننده سوپرانو (با بازی شین هه سان) را در دوران اشغال کره توسط ژاپن روایت می‌کند.
8. آخرین مأموریت فرشته: عشق (2019)

برای بازگشت به بهشت، یک فرشته شیطان‌صفت باید عشق واقعی را برای یک رقصندۀ بالرین بی‌تفاوت و بدبین (با بازی شین هه سان) پیدا کند. اما وقتی که فرشته یک قانون را می‌شکند و خودش عاشق بالرین می‌شود، اوضاع پیچیده می‌شود.
9. آقای ملکه (2020)
یک سرآشپز مرد به طور مرموزی در بدن یک ملکه جوان (ببا بازی شین هه سان) در دوران چوسان بیدار می‌شود. او در حالی که سعی می‌کند راهی برای بازگشت به زمان حال پیدا کند، به تدریج به رازهای پادشاهی پی می‌برد. این یکی از جذابترین نقش‌آفرینی‌های شین هه سان است. او در این سریال به خوبی نقش زنی را بازی می‌کند که روح یک مرد را در درون خود دارد.
10. به سامدال‌ری خوش آمدید (2023)
شخصیت‌های اصلی این سریال دو دوست دوران کودکی جو یونگ پیل (جی چانگ ووک) و جو سام دال (شین هی سان) هستند. پس از اینکه یک حادثه در دوران جوانی آن‌ها را از هم جدا می‌کند، یونگ پیل به عنوان یک کارشناس پرشور اما کله‌شق هواشناسی در زادگاهشان می‌ماند، در حالی که سامدال به سئول سفر می‌کند تا رویاهای خود را برای تبدیل شدن به یک عکاس مد دنبال کند. سال‌ها بعد، زندگی سامدال در شهر از هم می‌پاشد و او به زادگاهش بازمی‌گردد. در آنجا، او یک بار دیگر با یونگ پیل برخورد می‌کند؛ آن‌ها دوستی خود را دوباره احیا می‌کنند و این به تدریج تبدیل به یک ماجرای عاشقانه می‌شود.
11. در نوزدهمین زندگی‌ام می‌بینمت (2023)
 بان جی اوم (با بازی شین هه سان) توانایی خاصی دارد: او می‌تواند خاطرات همه زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد بیاورد. پس از یک حادثه تراژیک در زندگی هیجدهم، او تصمیم می‌گیرد در زندگی نوزدهمش با افرادی که در زندگی قبلی‌اش بوده‌اند دوباره ارتباط برقرار کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره