نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

بردلی کوپر برای سومین بار روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

منبع
مهر
بروزرسانی
بردلی کوپر برای سومین بار روی صندلی کارگردانی می‌نشیند

مهر/ فیلمبرداری سومین فیلم بردلی کوپر در مقام کارگردان به زودی شروع می‌شود و این در حالی است که وی تولید مستندی درباره مراقبان خانوادگی را نیز برعهده گرفته است.

به گزارش ورلد آف ریل، فیلمبرداری فیلم جدید بردلی کوپر با عنوان «آیا این روشن است؟» از ماه آینده شروع می‌شود.

در اواخر سال ۲۰۲۳، بردلی کوپر از ساخت سومین فیلم سینمایی خود در مقام کارگردان خبر داد. در این فیلم که با عنوان «آیا این روشن است؟» ساخته می شود کوپر با ویل آرنت و امیلی بلانت همکاری می‌کند تا فیلمی برای کمپانی سرچ لایت بسازد.

بردلی کوپر علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، بازی در این فیلم را هم برعهده خواهد داشت. فیلمنامه با همکاری ویل آرنت و مارک چاپل نوشته شده است.

اکنون گفته شده تولید این فیلم در ماه سپتامبر آغاز می‌شود. جزییات طرح کاملاً مخفی نگه داشته شده و روشن نیست موضوع فیلم درباره چیست.

کوپر کارگردانی فیلم زندگینامه‌ای «مایسترو» یا «رهبر ارکستر» را برای نتفلیکس انجام داده و در آن در نقش رهبر ارکستر برنشتاین بازی کرده و فیلم نامزدی اسکار را هم کسب کرد. پیش از آن وی اولین بار با فیلم «ستاره‌ای متولد شده» در سال ۲۰۱۸ روی صندلی کارگردانی نشست و فیلمش ۸ نامزدی اسکار کسب کرد و جایزه ترانه اصلی فیلم را برد.

کوپر که فعالیت در سینما را با فیلم کمدی «تابستان داغ و مرطوب آمریکایی» در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد، با کمدی رمانتیک «دفترچه امیدبخش» (۲۰۱۲)، کمدی سیاه «حقه‌بازی آمریکایی» (۲۰۱۳) و فیلم زندگی‌نامه‌ای «تک‌تیرانداز آمریکایی» (۲۰۱۴) که تهیه‌کننده‌اش هم بود، موفقیت بیشتری کسب کرد و برای بازی در این فیلم‌ها ۴ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد و دهمین بازیگری شد که در ۳ سال متوالی نامزد اسکار می‌شود. وی سال ۲۰۱۴ در نمایش «مرد فیل‌نما» در برادوی روی صحنه رفت و نامزد دریافت جایزه تونی شد. او برای تهیه‌کنندگی «جوکر» در سال ۲۰۱۹ و «کوچه کابوس» دل تورو در سال ۲۰۲۱ نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

همچنین به تازگی اعلام شد بردلی کوپر در حال تولید مستندی درباره مراقبان خانوادگی برای پخش از تلویزیون در سال ۲۰۲۵ است. این فیلم به بررسی مسایل سیستمیک در سیستم مراقبت می‌پردازد تا به مسایل بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی بپردازد که از بیماران خود در خانه بدون دستمزد مراقبت می‌کنند.

مشارکت کوپر از یک تجربه شخصی ناشی می‌شود و وی در بیانیه‌ای گفت: زمانی که پدرم به سرطان مبتلا شد، این زنگ بیداری برای من بود، چیزی که واقعا چشمانم را به دنیای مراقبت باز کرد. هر کس در مرحله‌ای از زندگی خود به مراقبت از عزیزان خود پایان خواهد داد. تنهایی می‌تواند بر فردی غلبه کند که این مشکل را تجربه می‌کند و بسیار طاقت فرسا است. صحبت بیشتر در این‌باره در سطح ملی کمک خواهد کرد و من معتقدم با هم می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم و به مراقبان خانگی کمک کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره