نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

دوبله سریال جنایی «اسکناس جعلی» برای تلویزیون

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دوبله سریال جنایی «اسکناس جعلی» برای تلویزیون

ایسنا/ سریال جنایی «اسکناس جعلی» محصول کشور هند برای پخش از شبکه تهران دوبله شد.

این سریال در گونه جنایی، درام و هیجانی محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سریال مهسا عرفانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین خدادادبیگی، زویا خلیل آذر، مریم رادپور، شهریار ربانی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نرگس فولادوند، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، امیر منوچهری، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، عباس نباتی، حسین ورعلی، فاطمه نیرومند، رزیتا یاراحمدی و مهسا عرفانی صداپیشه های این اثر هستند.

این سریال درباره سانی نقاش فقیر اما ماهری است که به ناچار به خاطر مشکلات مالی به نقاشی پول تقلبی روی می‌آورد و همین او را به تبهکاری بی‌رحم به نام منصور می‌رساند. سانی در ‌نهایت برای دفاع از خود در برابر منصور و آدم‌هایش می‌ایستد.

شاهد کاپور بازیگر معروف هندی در این اثر نقش اصلی را ایفا می‌کند. سریال حاوی محتوای اخلاقی نیز هست زیرا رفتار خلاف قانون را در هر صورت نفی می‌کند. این سریال برنده و نامزد حدود ۵۰ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی و تلویزیونی هند شده است و کمتر جشنواره‌ای و جوایزی در این کشور بوده که در آن خوش ندرخشیده باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه تهران پخش شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره