نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

صداوسیما با این مجری خانم، بینندگان را سورپرایز کرد!

منبع
برترين ها
بروزرسانی
صداوسیما با این مجری خانم، بینندگان را سورپرایز کرد!

برترین ها/ مبینا نصیری از چند شب پیش با اجرای ویژه‌برنامه «المپیون» در قاب شبکه نسیم حاضر شده. او مدتی اجرای تلویزیونی نداشت و حالا مجری برنامه‌ای است که یکی از اهداف آن پوشش متن و فرامتن مسابقات المپیک پاریس است.
نصیری جزو مجریان پر انرژی تلویزیون است و این بار نیز تلاش او برای تزریق هیجان به یک برنامه ورزشی جواب داده. به دلیل سابقه فعالیت، اشراف خوبی بر موضوع دارد و ضمن طرح سوالاتی از پیش تعیین‌شده، از اندوخته‌های خود نیز بهره می‌برد. افزودن چاشنی صمیمیت با مخاطبان از دیگر ویژگی‌های بارز اجرای اوست.

بله، این‌ها بدیهیاتی است که یک مجری باید از آن‌ها بهره‌مند باشد؛ اما «همه» نمی‌توانند این ماموریت را به سلامت انجام دهند. ضمن آن که نباید محدودیت‌های بانوان مجری را نادیده گرفت که فقط چند نفر قدرت گذر از مرزهای بسته را دارند. مبینا نصیری با رعایت آداب اجرا، به برنامه معمولی «المپیون» رنگ و جلا بخشیده است.

طبعا عملکرد مبینا نصیری مثل هر مجری دیگر، بی‌نقص نیست و حتما برخی کنش و واکنش‌های او نیاز به پیرایش دارد. با این حال، او در دسته مجریان موفق قرار می‌گیرد و لازم است برنامه‌هایی مهم‌تر از «المپیون» به او سپرده شود.
خودش سال ۱۳۹۹ به بهانه اجرای «شوتبال» در مصاحبه با خبرگزاری نسیم گفته بود: «دوست دارم هاردتاکی (گفت‌وگوی سخت) را برای تلویزیون اجرا کنم. چون واقعاً جای یک صندلی داغ با مجری خانم در تلویزیون خالی است.» فعلا که چنین نشده و اصلا مدت‌ها است هاردتاک به عنوان یکی از جذاب‌ترین مدل‌های گفت و گو، مورد توجه مدیران سیما نیست.
لازم به ذکر است او همسر مهدی توتونچی مجری برنامه‌های ورزشی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar