نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«جوکر 2» با خانم‌ها به میدان آمد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«جوکر 2» با خانم‌ها به میدان آمد

آخرین خبر/ بالاخره اولین قسمت از «جوکر بانوان» پخش شد تا بعد از مدت‌ها از متفاوت‌ترین برنامه طنز خانم‌ها رونمایی شود. برنامه‌ای که با گذشت چند ساعت از پخش آن با واکنش‌‎های جالبی همراه بود و خیلی از مخاطبان این برنامه و حتی منتقدان را با فضای تازه‌‌اش غافلگیر کرد.
در اولین قسمت از این جوکر به کارگردانی احسان علیخانی، رویا میرعلمی، سوسن پرور، گیتی قاسمی، متین ستوده، ژاله صامتی، الیکا عبدالرزاقی، نرگس محمدی و ناهید مسلمی حضور دارند و در تقابل با هم اتفاقاتی را رقم می‌زنند که نخندیدن در برابر آن‌ها کار ساده‌ای نیست. 
وجه متمایز این برنامه با دیگر تولیداتی که تا امروز ساخته و پخش شده‌اند، حضور متفاوتی است که در این قالب کم‌تر شاهد آن بوده‌ایم چراکه چارچوب‌های موجود در برنامه‌سازی به شکلی‌اند که باعث می‌شود تا برنامه‌سازان برای شکل دادن به رئالیتی شو طنزی که مبنای آن خنده و خنداندن است، کم‌تر سراغ خانم‌ها بروند. 
با تمام این‌ها احسان علیخانی در «جوکر» با دعوت از چهره‌های زن، قالب همیشگی را تا حدی کنار گذاشته و برنامه‌ای را شکل داده که در آن سکان اصلی دست خانم‌ها است.
انتخاب مهمانان این فصل از «جوکر» هم از موارد جالب توجهی است که باعث شده شاهد پکیجی پر استعداد از نسل‌های مختلف دنیای بازیگری باشیم. ناهید مسلمی به عنوان بزرگ‌تر جمع، از بازیگرانی است که ید طولایی در تئاتر و سینما دارد و در طول برنامه با ترفندها و حرکات ناگهانی‌اش، نزدیک است که میدان را دست بگیرد. 
ژاله صامتی هم با طنز جدیش دیگر شرکت‌کننده‌‎ای است که به واسطه کارنامه کاری درخشانش، رقیب سرسختی برای بقیه محسوب می‌شود. یکی دیگر از مهمانان این برنامه، سوسن پرور است که از همان قسمت اول نشان داد رقابت با او نیز کار ساده‌ای نیست، بازیگری که علاوه بر تئاتر، در آثار طنز ماندگار و مختلفی حضور داشته و در «جوکر» با سوسک‌های خانگی‌اش که کمک زیادی در این نبرد به او می‌کنند، حاضر شده است. 

گیتی قاسمی که در اولین قسمت سراغ جوکرتایم رفت و در نقش یک سامورایی به میدان آمد نیز از دیگر تئاتری‌های با سابقه و هنرمندانی است که نشان داد نخندیدن و خنداندن را برعکس رویا میرعلمی خوب بلد است چرا که میرعلمی بیشتر از خنداندن، تمرکزش روی نخندیدن است و البته که با جوک‌های طولانی‌اش گاهی اسباب خنده را هم فراهم می‌کند.
 الیکا عبدالرزاقی، نرگس محمدی و متین ستوده هم از دیگر چهره‌هایی هستند که هر کدام سبقه خود را در تئاتر و آثار مختلف دارند و در تلاش‌اند تا میدان را دست بگیرند و بدون لبخند به پیروزی برسند. 
این چیدمان با  مهارت‌هایی که هر کدام از مهمانان برنامه دارند، باعث شده تا جوکری را ببینیم که پر از لحظه‌های خوش خنده است و می‌تواند برای ساعتی، فراغتی از جنس لبخند را به ارمغان بیاورد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره